  • Data: 2011-08-31 11:58:05
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-31 13:18, Szyk pisze:
    > Jestem zdania, ze z uwagi na coraz gorsza sytuacje zarobkowa w branrzy,
    > programisci powinni zawrzec zmowe i spisek ustalajac minimalne stawki
    > ponizej kturyh nie beda robic. Tak zrobili prawnicy, arhitekci,
    > stomatolodzy i pewnie inni tesz. Wiec zrubmy to i my!!!!!!!

    Już kilka razy proponowałem manifestację przed Sejmem, Kancelarią
    Premiera i Belwederem.

    Hasła:
    - minimalne stawki za linię kodu
    - interwencyjny skup polskiego oprogramowania
    - stworzenie Wspólnej Polityki Software'owej w ramach UE,
    a w niej:
    - dopłaty do GB RAM i cykli procesora używanych do programowania
    - wsparcie dla rodzinnych firm programistycznych, w których jest
    mniej niż 8GB RAM w sumie
    - dopłaty do energii elektrycznej wykorzystywanej przy tworzeniu
    oprogramowania (Dla ułatwienia może być 229V i 50.2Hz, żeby
    urzędnicy mogli w razie kontroli odróżnić, który prąd jest
    który)
    - wyłączenie programistów z ZUS i stworzenie KPUS (Kasy
    Programistycznego Ubezpieczenia Społecznego) - składki ryczałtowe
    od GB pojemności dysku
    - limity produkcyjne - oprogramowanie się słabo sprzedaje, bo jest go
    za dużo i tylko leży na półkach

    To wszystko oczywiście w akompaniamencie melodyjek z telefonów
    (zamiast gwizdów) i z paleniem opon. Proponuję rowerowe, żeby wskazać,
    że mamy na uwadze ekologię.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net