  • 31. Data: 2012-12-31 18:23:53
    Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 11:20:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale te opisy nie sa dokladne, a w dodatku elektroniki coraz wiecej i bez
    > komputera ani rusz.

    To jeszcze pikuś. Bez oprogramowania do tego komputera, którego nie możesz
    kupić.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 32. Data: 2012-12-31 18:25:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 16:16:59 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Ale brak dojścia do niektórych rzeczy to jest coś za coś.
    > A wolisz mieć miejsce za reflektorem czy pod nogami? :)

    Granada - jedno i drugie było.

  • 33. Data: 2012-12-31 20:04:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 18:25:56 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Granada - jedno i drugie było.

    W dużym samochodzie klasy wyższej to nie jest aż takie trudne, tyle że
    takie samochody (oczywiście nowe) są bardzo drogie.

    Zresztą jaki by duży samochód nie był, zawsze lepiej będzie te 15cm zamiast
    za reflektorami zagospodarować gdzieś w kabinie.

  • 34. Data: 2012-12-31 21:32:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-31 18:06, chwdp pisze:

    > yhy. zwlaszcza przekladnie katowa.

    Da się :)
    Z trudem, ale się da.

    Ja co prawda przekładni nie wymieniałem, ale w innym Freelanderze
    kolega, Sylwek, mający warsztat jednoosobowy przy Poznańskiej pod
    Warszawą, osobiście i jednoosobowo wymieniał przekładnię, sprzęgło z
    wysprzęglikiem i wiskozę.

    Ale przekładnie kątowe padały w "jedynce" przed liftingiem, w TD4 (od
    roku 2002?)już były mocniejsze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 35. Data: 2012-12-31 22:49:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 18:06:01 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Internet mówi że nie jest źle, tylko trzeba podnieść przód samochodu, albo
    > zdjąć zderzak.

    Zrób to na drodze, gdzie Ci żarówka padła. No dobrze, na najbliższej stacji
    benzynowej, gdzie kupisz żarówkę.

  • 36. Data: 2012-12-31 22:50:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 20:04:07 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > W dużym samochodzie klasy wyższej to nie jest aż takie trudne, tyle że
    > takie samochody (oczywiście nowe) są bardzo drogie.

    LOL. Wymień w nowym mesiu czy BMW. Powodzenia.

  • 37. Data: 2013-01-01 01:07:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Jan 2013 19:12:46 +0100, Tom N napisał(a):

    > Tomasz Pyra w

    > ^^^^^^^^

    > Robiłeś takie rzeczy w *nowym* ? :D

    A kiedy się zaczyna nowe? Bo jak 2013 to nie robiłem :)

  • 38. Data: 2013-01-01 07:52:36
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-12-31 21:32, Adam pisze:

    > Da się :)
    > Z trudem, ale się da.

    co sie da? wymienic na nowa ktora fabrycznie jest zepsuta? o tak, frelek
    to super auto dla debili :)

  • 39. Data: 2013-01-01 10:28:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 02 Jan 2013 09:08:25 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ale to margines niewarty wzmianki, jeden przypadek na sto. W 99% klient wyjeżdża
    obsłużony
    > fachowo i zadowolony.

    Co fakt to fakt... olej i wycieraczki potrafią zmieniać jak nikt inny ;)

  • 40. Data: 2013-01-01 18:18:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>