-
Data: 2012-12-31 16:16:59
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Mon, 31 Dec 2012 11:20:54 +0100, J.F. napisał(a):
> Ale ... nawet jakbym chcial, to wielu rzeczy juz nie zrobie.
> Chocby dlatego ze samochody coraz nizej zawieszone, a ja coraz grubszy.
> A one tak zrobione ze teraz trzeba coraz wiecej od dolu zrobic, od gory juz
> sie nie da.
Oczywiście trzeba mieć trochę narzędzi - i to chyba faktycznie coraz
więcej.
A że ludzie sięrozleniwiają...
Też mi zaczyna po głowie chodzić kupno jakiegoś nożycowego albo kolumnowego
podnosika, bo na robotę lewarkiem się robię za stary :)
>> Ci co sobie "panewki pod blokiem zmieniali", nadal sobie doskonale ze
>> wszystkim poradzą.
>
> Tylko sie okazuje ze wymiana zarowki to juz nie sa "3 minuty", a trzy
> godziny, i wymaga kanalu, zestawu kluczy z przedluzkami itp.
Oczywiście.
Ale brak dojścia do niektórych rzeczy to jest coś za coś.
A wolisz mieć miejsce za reflektorem czy pod nogami? :)
>> Nie poradzą sobie ci którym się wydaje, że samochód składa się z jakiś
>> "komputerów" w których to w ogóle nie wiadomo o co chodzi,
>
> Zaraz napisze watek ... te komputery tam jednak sa i nie wiadomo o co
> chodzi :-)
Zagadki oczywiście są, sam wiele takich już rozwiązałem (i to takich na
których wcześniej wyłożyli się również "fachowcy", w tym magicy z ASO).
Ale dawniej to tak nie było?
Gaźnik ustawiony, sprawdzone wszystko 4 razy, a silnik jak źle chodził, tak
źle chodził nadal :)
A jak już nic nie wiadomo, to najczęściej oznacza że masa zła ;)
>> Tylko w ASO gdzie mieszkają mityczne sześciorękie cyborgi da się cokolwiek
>> zrobić, bo tam mają wyrocznie która wie wszystko o niezbadnym komputerowym
>> samochodzie.
>
> Poza tym ze maja komputery i aktualne oprogramowanie (nie zawsze), i
> dokumentacje, to jeszcze na danym typie sie znaja, bo obsluguja na okraglo,
> i szkolenia mieli, i moze nie urwa plastikowych zaczepow przy demontazu ...
Gdyby to jeszcze była prawda...
Wszystko zależy od serwisu.
Spotykałem się też z takimi którzy nie mieli pojęcia o niczym, nikt w całym
serwisie nie znał angielskiego, a diagnostyka była robiona przepisując to
co wyskoczyło na komputerze do google - gdzie wyskakiwał wątek z forum
założony przez właściciela tego samochodu :-)
Plastikowe zaczepy to faktycznie coś, ale nie tyle nie urwą, co po prostu
dadzą nowe. Chociaż jak ktoś podchodzi do tego co robi poważnie, to nie ma
przeszkód żeby sobie takich zaczepów przeróżnych kupić na zapas i też nie
mieć pourywanych.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.12.12 16:50 Sylwester Łazar
- 31.12.12 17:34 jerzu
- 31.12.12 18:06 chwdp
- 31.12.12 18:06 Tomasz Pyra
- 31.12.12 18:23 Adam Płaszczyca
- 31.12.12 18:25 Adam Płaszczyca
- 31.12.12 20:04 Tomasz Pyra
- 31.12.12 21:32 Adam
- 31.12.12 22:49 Adam Płaszczyca
- 31.12.12 22:50 Adam Płaszczyca
- 01.01.13 07:52 chwdp
- 01.01.13 15:31 badworm
- 01.01.13 18:18 Tomasz Pyra
- 02.01.13 20:20 Adam Płaszczyca
- 02.01.13 22:11 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=