  • 31. Data: 2012-12-31 22:49:14
    Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 18:06:01 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Internet mówi że nie jest źle, tylko trzeba podnieść przód samochodu, albo
    > zdjąć zderzak.

    Zrób to na drodze, gdzie Ci żarówka padła. No dobrze, na najbliższej stacji
    benzynowej, gdzie kupisz żarówkę.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 32. Data: 2012-12-31 22:50:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 20:04:07 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > W dużym samochodzie klasy wyższej to nie jest aż takie trudne, tyle że
    > takie samochody (oczywiście nowe) są bardzo drogie.

    LOL. Wymień w nowym mesiu czy BMW. Powodzenia.

  • 33. Data: 2013-01-01 07:52:36
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-12-31 21:32, Adam pisze:

    > Da się :)
    > Z trudem, ale się da.

    co sie da? wymienic na nowa ktora fabrycznie jest zepsuta? o tak, frelek
    to super auto dla debili :)

  • 34. Data: 2013-01-01 15:31:32
    Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus?
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 00:33:23 +0100, Adam napisał(a):

    > Pamiętam jeszcze, jak czasami niektórzy wymieniali panewki w silnikach
    > dosłownie "na krawężniku", a teraz niektórzy jeżdżą do serwisu wymieniać
    > żarówkę...

    I co gorsza - serwis wymienia żarówkę a przy okazji chce się zapiąć
    komputerem by sprawdzić, czy przy okazji coś jeszcze nie padło...
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 35. Data: 2013-01-01 18:18:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 22:50:08 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > LOL. Wymień w nowym mesiu czy BMW. Powodzenia.

    Wymieniałem już silniki, skrzynie, zawieszenia, robiłem blachy, spawałem
    budy... Z żarówką też dam sobie radę ;)

  • 36. Data: 2013-01-02 20:20:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 1 Jan 2013 18:18:37 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Wymieniałem już silniki, skrzynie, zawieszenia, robiłem blachy, spawałem
    > budy... Z żarówką też dam sobie radę ;)

    Na drodze, w deszczu i sniegu.

  • 37. Data: 2013-01-02 22:11:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 20:20:33 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Na drodze, w deszczu i sniegu.

    No w śniegu się jeszcze nie zdarzyło ;)

  • 38. Data: 2013-01-06 21:47:54
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarek Pudelko napisał:
    > Witam

    > Serio? Przeciez to bez sensu jest.
    > Pozostawienie podlaczonego minusa, odpiecie plusa i przypadkowe
    > dotkniecie owym plusem do masy/srubki/blaszki czegokolwiek spowoduje
    > mega....mega zabawny fajerwerk :)
    >
    > Kiedys przypadkiem zwarlem akumulatorek z UPS'a do obudowy i prawie
    > stopila sie zlaczka :)

    Mnie się akumulatorkiem 6V/10Ah w trakcie przymierzania pod ramę roweru
    zdarzyło dotknąć linki hamulcowej. Tyle miałem linkę - nawet nie
    zdążyłem zauważyć kiedy się upaliła... A duży akumulator samochodowy to
    naprawdę spore rzeczy upalić może - dziura na wylot w blachach to małe
    miki...

    --
    Darek

  • 39. Data: 2013-01-06 21:51:49
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

    > Chyba, że akurat na budzie jest plus. ;)
    > Ale to dziś już chyba rzadkość, o ile w ogóle występuje.

    Nie. Niezależnie który biegun akumulatora jest na masie - odkręcanie
    najpierw klemy masowej jest bezpieczniejsze...

    --
    Darek

  • 40. Data: 2013-01-07 09:32:12
    Od: "Axel" <a...@o...nospam.pl>

    ""Dariusz K. Ładziak"" wrote in message

> [...]
    > zauważyć kiedy się upaliła... A duży akumulator samochodowy to naprawdę
    > spore rzeczy upalić może - dziura na wylot w blachach to małe miki...

    Na moim koledze z pracy kiedys "zemscil sie" swiezo sprzedany samochod -
    nabywca przyjechal nastepnego dnia, ze ma jakis problem, przy okazji okazalo
    sie, ze klema niedokrecona, wiec kumpel wzial klucz plaski i zaczal dokrecac
    i dotknal karoserii obraczka... efekty (poza wizualnymi): obraczka do
    przetopienia (praktycznie przecieta) i dlugo gojaca sie, ropiejaca rana na
    palcu.

    --
    Axel