  • 11. Data: 2011-04-22 10:17:18
    Temat: Re: Dlaczego psuje się dobre rozwiązania?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ior5tl$ljo$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć wszystkim

    > To pół biedy. W złączu euro leciała informacja o proporcjach boków (16:9
    > lub 4:3) W hdmi tego w zasadzie nie ma.

    Ja mam, w tunerze przelaczam sobie proporcje.

  • 12. Data: 2011-04-22 12:08:29
    Od: Kell a <k...@n...com>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Ma. U mnie przy włączeniu np. konsoli PS3 czy nagywarki DVD/HDD
    >telewizor sam się włącza z trybu stand-by.

    Ale tu nie chodzi pewnie o standard hdmi
    ale funkcje konkretnego odbiornika, ktory jak wykryje
    sygnal na ktoryms z hdmi, to sie automatycznie przelacza.

  • 13. Data: 2011-04-22 12:30:35
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Ghost pisze:

    > Ja mam, w tunerze przelaczam sobie proporcje.

    A to nie jest tak, że tuner nie ustawia proporcji, tylko wpasowuje obraz
    4:3 dodając paski po bokach? Tak jest w tunerze aster cyfrowym.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 14. Data: 2011-04-22 13:38:12
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Poczytaj specyfikację eurozłącza. Zwłaszcza okolic 8
    > nóżki.

    Nie muszę czytać :-). Odniosłem się do posta Kolegi, który
    tę "czarodziejską" właściwość przypisuje li tylko samemu
    eurozłączu, a nie treści sygnału ;-). Chodzi mi o to, że
    HDMI robi to samo, kwestia ustawień...

  • 15. Data: 2011-04-23 07:58:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert_J d...@o...pl ...

    > Nie muszę czytać :-). Odniosłem się do posta Kolegi, który
    > tę "czarodziejską" właściwość przypisuje li tylko samemu
    > eurozłączu, a nie treści sygnału ;-). Chodzi mi o to, że
    > HDMI robi to samo, kwestia ustawień...

    no wiec potwierdzam.
    Ustawiłem funkcje CEC AnYNET w telewizorze i w dekoderze kablówki i działa
    jak trzeba. I to bez potrzeby kupowania kabla za 200zl. :)

  • 16. Data: 2011-04-24 15:49:32
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > Nie w złączu, a w sygnale ;-).

    W sygnale przenoszonym przewodem od złącza do złącza ;-)

  • 17. Data: 2011-04-24 16:06:44
    Od: "S" <b...@n...com>

    > Nie w złączu, a w sygnale ;-).

    W sygnale przenoszonym przewodem od złącza do złącza ;-)
    -----
    już przedpiśca pisał - nóżka 8ma - wysokość napięcia na owym pinie euro
    wymusza na odbiorniku umiejącym to odebrać określony stan
    http://serwis-tv.com/scart.html

  • 18. Data: 2011-04-25 18:11:45
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik S napisał:
    > już przedpiśca pisał - nóżka 8ma - wysokość napięcia na owym pinie euro
    > wymusza na odbiorniku umiejącym to odebrać określony stan
    > http://serwis-tv.com/scart.html

    Wiem :-)
    A skąd się owa wysokość napięcia bierze? ;-)

  • 19. Data: 2011-04-25 20:43:23
    Od: "S" <b...@n...com>

    >Wiem :-)
    >A skąd się owa wysokość napięcia bierze? ;-)

    ;) z zasilacza urządzenia generującego obraz ( tuner , dvd, magnetiwid itd
    długa lista ) . Procek ( zakładając że wykorzystuje mozliwosci i
    oprogramowanie ) , jeżeli wybierzesz w np. w menu urządzenia obraz 4:3
    przełączy napiecia ( a dokładniej wyśle polecenie ) i pojawi się tam
    napiecie w zakresie 9.5V do 12tu V , przy 16:9 pojawi się napięcie 4.5V do
    7miu V ... Podobnie na pinie 16tym - gdy ustawisz w menu wyjście sygnału
    composite to na owym pinie 16 będzie od 0 do 0.4V a gdy zechcesz tylko RGB
    napięcie będzie wynosić 1V do max3V .... sądzę że jaja wielkanocne robisz
    Waść sobie bo przecież o tym wiesz że nie krasnoludki to robią

  • 20. Data: 2011-04-26 07:26:49
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik S napisał:

    > ;) z zasilacza urządzenia generującego obraz ( tuner , dvd, magnetiwid itd
    [...]

    No i przesyłane jest kablem...