  • 221. Data: 2009-02-27 20:45:33
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: m...@a...net.pl

    >Teraz to i tak po ptokach. Mam już laptopa

    Asus 900 albo 901 to nie jest laptop.
    Ja nie wiem jak toto nazwac, dla mnie takie cos
    co wazy kilogram i ma dziewieciocalowy monitor
    to jest "komputerek".
    :-)

    Michal

  • 222. Data: 2009-02-27 20:52:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > No ale nadal nie wiem, co tam jest lepiej w tym W7 od XP :)

    Hm, tu jest co nieco,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Features_new_to_Windows
    _7
    ale trudno powiedziec, co ostatecznie jest tylko plotka, a co rzeczywistoscia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 223. Data: 2009-02-27 20:55:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > He, sam wpadasz w modną pułapkę porównywania W7 z Vistą. A co z XP?

    Slusznie porownuje, bo pierwotnie W7 mialo byc PRZED Vista:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7#Development
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 224. Data: 2009-02-27 21:00:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > No ale nadal nie wiem, co tam jest lepiej w tym W7 od XP :)

    No i zeby ostatecznie bylo bardziej TG :) :

    At WinHEC 2008 Microsoft announced that color depths of 30-bit and 48-bit
    would be supported in Windows 7 along with the wide color gamut scRGB
    (which for HDMI 1.3 can be converted and output as xvYCC). The video modes
    supported in Windows 7 are 16-bit sRGB, 24-bit sRGB, 30-bit sRGB, 30-bit
    with extended color gamut sRGB, and 48-bit scRGB.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 225. Data: 2009-02-27 21:25:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Nowsze jego komputerki (nie wiem jak to nazwac, mi sie podoba
    > slowo "komputerek") beda wiec tylko 10cio calowe, maja
    > nikomuniepotrzebne twarde dyski, i kurde waza poltora raza
    > wiecej niz te normalne - bezdyskowe. Jak dla mnie jest
    > to poltora raza za duzo.

    Ano, głupie trendy. Ale ludziska wolą mieć więcej niż mniej.
    Myślę jednak, że pojawi się coś ciekawego - popyt jest. Byłbym chętny na
    7'', ale takie bez marginesu (nie jak w modelu 700).

    > Nalezy wiec sie spodziewac, ze w perspektywie kilku miesiecy
    > od teraz, pojawia sie ostre wyprzedaze asusa eee, model 901.

    Ja już mam i nikomu nie dam :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 226. Data: 2009-02-27 21:26:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Asus 900 albo 901 to nie jest laptop.
    > Ja nie wiem jak toto nazwac, dla mnie takie cos
    > co wazy kilogram i ma dziewieciocalowy monitor
    > to jest "komputerek".
    > :-)

    Co nie znaczy że nie da się z tego uczyć fotoszopa :)
    Okazjonalnie nawet coś obrobić.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 227. Data: 2009-02-27 21:29:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Asus 900 albo 901 to nie jest laptop.
    > Ja nie wiem jak toto nazwac, dla mnie takie cos
    > co wazy kilogram i ma dziewieciocalowy monitor
    > to jest "komputerek".
    > :-)

    A wiesz czym się różni laptop od notebooka? :)

    Kolejno:

    handheld/palmtop
    sub-notebook
    notebook
    laptop
    case

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 228. Data: 2009-02-27 21:37:43
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Feb 2009 22:29:31 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> pisze:

    >A wiesz czym się różni laptop od notebooka? :)
    >
    >Kolejno:
    >
    >handheld/palmtop

    To nowe wchodzi tutaj, w angielskim stosuje się nazwę netbook.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 229. Data: 2009-02-27 21:45:54
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Andrzej Popowski pisze:
    > To nowe wchodzi tutaj, w angielskim stosuje się nazwę netbook.

    Niekoniecznie, netbook to raczej określenie funkcjonalne, czyli tak jak
    smartphone, tablet, rugged czy desktop replacement itd.

    Za wiki:
    A netbook is a class of laptop computer designed for wireless
    communication and access to the Internet.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 230. Data: 2009-02-27 22:05:53
    Od: m...@a...net.pl

    >A wiesz czym się różni laptop od notebooka? :)
    >
    >Kolejno:
    >
    >handheld/palmtop
    >sub-notebook
    >notebook
    >laptop
    >case

    Dobra.

    A teraz wersja po polsku?
    ;-)

    Jak dla mnie asus 900 i podobnego wagomiaru
    sprzet, a wiec pecetokompatybilny wazacy
    kilogram z monitorem na 7-10 cali,
    to jest "komputerek".

    :-P

    Mniejsze urzadzenie mnie nie interesuje, pecetokompatybilny
    musi miec klawiature dajaca pewne minima komfortu, a wymiar
    tej klawiatury wyznacza wymiary monitora.

    Michal