eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego nowe silniki palą dużo mniej na biegu jałowym?Re: Dlaczego nowe silniki palą dużo mniej na biegu jałowym?
  • Data: 2010-02-09 14:00:19
    Temat: Re: Dlaczego nowe silniki palą dużo mniej na biegu jałowym?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 09 Feb 2010 08:29:22 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >>> 20 lat temu były powszechne gaźniki.

    >Nie bardzo kojarzę jak wyglądały silniki dokładnie 20 lat temu, ale
    >sądzę że nie były sterowane sondą lambda, a wolne obroty nie były
    >ustawiane silnikiem krokowym, bo to do powszechnego użycia weszło chyba
    >z normami EURO.

    20 lat temu wtrysk byl juz powszechny, a gazniki u schylku.
    Euro1 zaczelo obowiazywac od 1993.

    >Myślę że te dwie rzeczy wystarczą żeby zużycie paliwa na biegu jałowym
    >znacznie zmniejszyć.

    Ale gaznik trzymal wolne obroty dosc dobrze, a wyregulowac go mozna
    bylo na przyzwoity CO - czyli nie przepalal paliwa duzo za duzo.


    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: