-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
Date: Sun, 6 Jan 2019 19:24:08 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 44
Message-ID: <q0th49$vhh$1@node2.news.atman.pl>
References: <q0q86b$9fl$1@node1.news.atman.pl>
<1nh0dg7n9jqwc$.oubea8tqzi53$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1546799049 32305 89.70.94.204 (6 Jan 2019 18:24:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2019 18:24:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <1nh0dg7n9jqwc$.oubea8tqzi53$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647662
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-05 o 21:13, J.F. pisze:
> troche zalezalo od stanu, amory, luzy w zawieszeniu, wypadki, pewnie
> ustawienie geometrii ... ale to raczej na prostej a nie w zakretach.
Auto kupiłem z fabryki. Na wprost, to chyba każde auto dobrze jeździ.
>> Mniej więcej jak tu, choć tu przodem zaliczyli barierkę:
>> https://youtu.be/hz4Czi4qDgM?t=64
>
> Gololedz, olej ?
>
> Bo faktycznie wolno, gwaltownych manewrow nie widac, a slizga sie jak
> na lodowisku.
Inni dali radę.
> Popros Tomka - moze Ci pokaze rajdowy styl jazdy, moze oceni Twoj.
> Moze po prostu jezdzisz dwa razy szybciej niz inni i juz duze roznice
> miedzy pojazdami widac.
Nie da się 2x szybciej jechać w gęsiego. Nie mówię, że przy 10km/h tak
się działo. Jeśli staniesz przy jakimś rondzie, to od czasu do czasu
usłyszysz normalnie jadące auto, w którym opony kwiczą.
> Tylko jak szybciej po naszych zatloczonych drogach.
No więc właśnie.
> Jak dla mnie, to wszystkie samochody trzymaja sie podobnie.
> Ale przy "normalnej jezdzie", to prawdopodobnie mam jeszcze spory
> zapas przyczepnosci. A wcale wolno nie jezdze ...
Tu całkowicie się z Tobą nie zgodzę. Jest wręcz przepaść w
przyczepności. W 2 czy nawet 3 autach miałem tak jak w żadnym innym,
nawet fabrycznie nowym. Mowa o zakrętach.
Nubira wręcz jak ponton się zachowywała. Trzeba było zgadywać co się
stanie.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.19 20:26 Shrek
- 06.01.19 20:46 Kris
- 06.01.19 20:47 J.F.
- 06.01.19 20:56 Shrek
- 06.01.19 21:41 Pawel \"O'Pajak\
- 06.01.19 22:21 J.F.
- 06.01.19 22:59 Shrek
- 06.01.19 23:26 Marek S
- 06.01.19 23:49 J.F.
- 07.01.19 13:21 scobowski
- 07.01.19 14:11 Kris
- 07.01.19 20:11 Marek S
- 07.01.19 20:22 Marek S
- 07.01.19 21:34 Marek S
- 07.01.19 21:58 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=