  • Data: 2010-05-30 17:49:58
    Temat: Re: Dlaczego nie można zainstalować Flash?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 May 2010 16:52:25 +0200, Paweł Piskorz napisał(a):

    > No o tę. Miałeś na myśli inną grupę, czy jednak chodziło Ci o pl.comp.www?

    A no widzisz. Napisałeś zdanie twierdzące więc uznałem, że wyrażasz opinię
    a nie, że masz wątpliwości i oczekujesz odpowiedzi.

    Tak, w tej grupie pisałem. Musiałem wywalić adres email ze swojego opisu
    gdyż mimo "zaszyfrowania" słowem spam byłem spamem zasypywany. Dlatego nie
    mogłeś odszukać mnie. Kieruj się mailem marek1967@...

    Nie pamiętam czy inicjowałem rozmowę czy podczepiłem się pod czyjś wątek.

    > Drugi tips, zaraz po Twoim linku:
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.www/search?hl=
    pl&q=target+href&start=0&hl=pl&
    > Dalej nie wiesz gdzie szukać? :)

    A Ty dalej swoje rebusy :-)))))
    Ale poniżej wyjaśniło się o co Ci chodzi.

    > No rzesz ku...rcze pieczone, po raz ostatni:
    > DWA TO SĄ PRZYPADKI GDZIE TARGET JEST OK
    > Mirosław Ci zwrócił uwagę, sam przytaknąłeś - już zapomniałeś?
    > A dyskusji o targecie na pl.comp.www wcale nie ma tysięcy, za to jest
    > jeden z niewielu pięknych wątków na grupo ponad 100 postów.

    hahahahha
    Sam już straciłem pewność czy oby nie chodzi o coś innego niz nasza
    dyskusja po Twojej wypowiedzi:
    "W wątkach wypowiada się członek HTML Working Group, dość wiarygodne
    źródło?"

    Nawet nie wpadłbym na to, że ktoś z dyskutantów nim jest. Zacząłem
    przeczesywać WHATWG w poszukiwaniu jakiegoś tajemniczego wątku zakładając,
    że Twój rebus tam może kierować :-D

    > Same jaja nie wystarczyły żeby przywrócić targeta, były jeszcze argumenty.

    Ojjjj ... no tak, teraz ja powinienem precyzyjniej się wyrazić. Trzeba mieć
    jaja aby w muzeum HTML zwanym W3C wypowiedzieć słowo "modernizacja", albo
    "myliliśmy się" i w związku z tym "wycofujemy się z założeń". Argumenty są
    naturalną całością jego wypowiedzi. Logiczne jest, że bez nich facet nic by
    nie zdziałał.

    > "Also, the target attribute for the a and area elements is no longer
    > deprecated, as it is useful in Web applications, e.g. in conjunction
    > with iframe."

    No i z tym się zgadzam plus dodaję od siebie,że mogą wystąpić inne
    ergonomicznie uzasadnione zastosowania (np. słownik pojęć w nowym oknie).