  • Data: 2010-05-30 22:12:45
    Temat: Re: Dlaczego nie można zainstalować Flash?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 May 2010 20:35:13 +0200, Daniel Stalica napisał(a):

    > Kolejne rozwiązanie to użycie AJAX i np FLASH to uploadu plików,
    > rozumiem, że to eliminuje problem z RFC 2616? Wymaga niestety JS i np
    > FLASH...

    Tak, czasem stosuję takie obejścia właśnie. W ten sposób można rozwiązać
    parę problemów i wygenerować parę nowych. Ale to już inna historia :-)

    A tak na marginesie: czy wiesz czy coś się zmieniło we Flashu CS5 w
    zakresie uploadu plików? Chciałem obejść ograniczenia ustawień PHP na
    serwerach do uploadu N MB danych POST'em. Niestety Flash nie obsługiwał
    FTP.