  • 11. Data: 2011-12-04 18:54:27
    Temat: Re: Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 04/12/2011 18:18, Andre wrote:

    > Czuje wlasnie, ze ubilem zloty interes :) wszystko czyste i w dodatku
    > rumiankiem pachnace ;D

    Andre, supportuje Cię 'Regina' ? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 12. Data: 2011-12-04 18:59:12
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    DooMiniK wrote:

    > Andre, supportuje Cię 'Regina' ? ;-)

    Tak, specjalnie do tego celu stworzony zespol przyjezdza zawsze, kiedy
    jestem w potrzebie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 13. Data: 2011-12-04 20:07:50
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > No toz mowie - zainwestujcie w produkty konkurencji, bo ja niczego nie
    > musze skladac :)

    Kwestia g..ustu, Panowie ;)

  • 14. Data: 2011-12-04 23:31:02
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W laptopie ;-)

    -----

  • 15. Data: 2011-12-04 23:43:30
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 4.12.2011, _THX. napisał(a):

    > W laptopie ;-)

    A co to przeszkadza w konfiguracji 2+1GiB?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 16. Data: 2011-12-05 00:05:20
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Andre" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No toz mowie - zainwestujcie w produkty konkurencji, bo ja niczego nie
    > musze skladac :)

    Jest taka psychologiczna reguła, że składamy go niezależnie, ile ma
    warstw...

    Feromon

  • 17. Data: 2011-12-05 17:59:58
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    Feromon wrote:

    > Jest taka psychologiczna reguła, że składamy go niezależnie, ile ma
    > warstw...

    No to kolejny dowod dla mnie, ze jestem nonkonformista ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 18. Data: 2011-12-05 18:10:48
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: sumar <s...@o...eu>

    > A dzisiaj 4 gniazda to normalne.

    Nie na płytach z socketem 1155.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 19. Data: 2011-12-05 20:46:31
    Od: "Hektor" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Goomich" <k...@i...eu> napisał

    > Nie na płytach z socketem 1155.

    Przy każdej intelowskiej podstawce (za wyjątkiem 1366 i serwerowych) można
    znaleźć płyty mające po dwa dniazda pamięci.Szczególnie w formacie mATX.

    ZK

  • 20. Data: 2011-12-05 22:32:48
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Andre"

    > No to kolejny dowod dla mnie, ze jestem nonkonformista ;)

    Składają ci o złożonej psychice, prości postępują prostolinijnie.

    --
    LP