  • 1. Data: 2011-12-04 08:36:22
    Temat: Nagrywarka DVD - co kupić?
    Od: "EZ" <c...@d...com>

    Witam!

    Zepsuła mi się komputerowa nagrywarka DVD i muszę coś kupić.

    Chodzi o coś gwrantującego sprawność oraz zapis i odczyt
    najczęściej używanych formatów.
    Może być EIDE lub SATA.
    Blue-Ray odpada zw względu na ceny nośników.

    Co warto kupić?
    Może ktoś ostatnio kupił jakąś nagrywarkę i może podzielić się
    opinią na temat marki - warto czy nie?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2011-12-04 09:09:52
    Temat: Re: Nagrywarka DVD - co kupić?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-04 09:36, EZ wrote:
> [...]
    > Blue-Ray odpada zw względu na ceny nośników.
    >
    > Co warto kupić?
    > Może ktoś ostatnio kupił jakąś nagrywarkę i może podzielić się

    Jezeli duzo nie nagrywasz ( sensie kilkadziesiat plytek dziennie, a
    bardzej tyle na rok), to tak naprawde kup cos taniego, co fajnie wyglada
    (Samsung, Sony etc, kolor dopasowany do obudowy itp). Nie szukalbym
    tylko najtanszych modeli w serii, moga byc glosne.

    XP ma problemy z nagrywarkami SATA (jak i ze wszystkim co SATA w fazie
    instalowania), ale pozostale systemy sobie radza, ze wzgledu na wygode
    wybralbym sata.

    Przy takich cenach szkoda zachodu na dluzsze dyskusje, chyba, ze masz
    wymagania produkcji masowej ;)

  • 3. Data: 2011-12-04 11:56:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2011-12-04 10:09, Rafal Lukawski napisał/a:
    > XP ma problemy z nagrywarkami SATA (jak i ze wszystkim co SATA w fazie
    > instalowania), ale pozostale systemy sobie radza, ze wzgledu na wygode
    > wybralbym sata.

    Możesz rozwinąć?
    Na kilkunastu komputerach z XP *nigdy* nie miałem najmniejszych
    problemów z napędami SATA przeróżnych marek i na to etapie instalowania
    systemu z takiego napędu jak i w trakcie normalnej, kilkuletniej pracy
    zainstalowanego wcześniej systemu.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2011-12-04 12:05:53
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 12:56:54 +0100, Czarek napisał(a):

> [...]
    > problemów z napędami SATA przeróżnych marek i na to etapie instalowania
    > systemu z takiego napędu jak i w trakcie normalnej, kilkuletniej pracy

    Na NForce2 nie dało sie z napędu SATA wystartować. Ale to zupełnie
    niezależne od systemu.

  • 5. Data: 2011-12-04 13:14:13
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 09:36:22 EZ <c...@d...com> napisał(a):

> [...]
    > Blue-Ray odpada zw względu na ceny nośników.
    >
    > Co warto kupić?
    > Może ktoś ostatnio kupił jakąś nagrywarkę i może podzielić się

    Patrzac na problemy jakie wyszly z Wiedzminem 2 i prezechodzeniem
    miedzy wartswami to brac cos
    z solidna korekcja bledow np Smasung SH-s223C albo Pioner DVR-S19BLK

    leon

    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

  • 6. Data: 2011-12-04 14:56:01
    Od: "bosskg" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Na NForce2 nie dało sie z napędu SATA wystartować. Ale to zupełnie
    > niezależne od systemu.

    Bez problemu odpalam instalacje systemu na Abicie NF7-S z napędu S-ATA.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-12-04 16:39:36
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 4 Dec 2011 15:56:01 +0100, bosskg napisał(a):

    > Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Bez problemu odpalam instalacje systemu na Abicie NF7-S z napędu S-ATA.

    Mój błąd. To było wcześniej. Któraś VIA. KT800 albo okolica.

  • 8. Data: 2011-12-04 18:57:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Na NForce2 nie dało sie z napędu SATA wystartować. Ale to zupełnie
    > niezależne od systemu.

    Na czymś nowym ostatnio, kurde nie pamiętam tylko co to było, nie udało mi
    się XP postawić, po skopiowaniu plików i restarcie prosił o płytę bo nie
    widział CD. Trzeba było na czas instalacji podstawić zwykłe PATA.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-12-05 08:00:03
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    No taki przykłąd pierwszy z brzegu:
    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Doc
    ument.jsp?
    objectID=c03101776&jumpid=em_alerts_us-
    us_Dec11_xbu_all_all_1513992_100961_laptops-tablets-
    netbooks_routine_006_1

    -----

  • 10. Data: 2011-12-06 09:49:05
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "EZ" <c...@d...com> napisał(a):

    >Chodzi o coś gwrantującego sprawność oraz zapis i odczyt
    >najczęściej używanych formatów.
    >Może być EIDE lub SATA.
    >Blue-Ray odpada zw względu na ceny nośników.

    Ale co z tymi cenami? Przeliczales gigabajt na zlotowki i
    tak zle wychodzilo? Bo wg mnie wychodzi na korzysc BD.