-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Fri, 22 Oct 2010 11:11:32 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <i9rkg5$g11$1@news.onet.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl><o...@s...links
ys> <4cc0b5f8$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abpp128.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287738693 16417 83.8.57.128 (22 Oct 2010 09:11:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2010 09:11:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319830
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
> begin SW3
>> I mało kto zauważa, że obie wymienione grupy dążą do tego
>> samego - jazdy
>> na zamek. Tyle, że jedni zaczynają budować zamek od końca a
>> drudzy od
>> początku.
> Pisałeś to na trzeźwo? ;)
Zapewne na trzezwo. Jesli ormowiec-regulator _jedzie_ (chocby
skokami) rowno z pojazdem na sasiednim pasie - to przeciez nie
przeszkadza wypelnieniu obu pasow za nim i zbudowaniu zamka. Gorzej
jak sie zagalapuje w zapedach i bedzie stal i blokowal.
Wystarczy sie za takim regulatorem ustawic i jechac bez naciskania
klaksonu. Dajac dobry przyklad i zachecajac innych do zajmowania
obu pasow. Za tych kilka..nascie minut dojedziecie do zwezenia i
tam was kulturalnie wpuszcza, no chyba ze kompletne buraki :-)
No chyba ze podzielasz poglad Cavallino - zamek polega na tym ze on
pedzi lewym pasem, a reszta holoty kapelusznikow grzecznie stoi na
prawym, a na koncu jest zobowiazana nowe auto wpuscic bez
protestow :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.10 11:16 J.F.
- 22.10.10 11:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:28 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:41 Bydlę
- 22.10.10 13:22 Axel
- 22.10.10 14:58 shaman
- 22.10.10 15:36 MichałG
- 22.10.10 15:40 MichałG
- 22.10.10 15:52 J.F.
- 22.10.10 16:29 J.F.
- 22.10.10 16:44 J.F.
- 22.10.10 18:50 BrunoJ
- 22.10.10 19:19 Mario
- 25.10.10 12:36 shaman
- 25.10.10 13:32 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=