    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dlaczego narzekają na Sony Alpha A... ?
    Date: Mon, 17 Jan 2011 23:34:38 +0100

    On 2011-01-17 20:00, Pan Piskorz wrote:
    >> Bzdura, fazowy AF jest bezgłośny.
    > A obiektyw też?

    Obiektywy w tym systemie niczym nie wyróżniają się od konkurencji w tym
    zakresie ani na plus ani na minus.
    Jak wspominałem - komu przeszkadza - może podłączyć zewnętrzny mikrofon.
    Dodatkowo sony ma wejście stereo, co nie każdemu się zdarza.

    > Komu w filmie potrzebny szybki AF, błądzący wokół celu,
    > wykluczając jakieś efekciarstwo i efekty specjalne?

    Nie sugeruj bzdur, bo ten AF w swojej skuteczności zapewnia lepszą
    precyzję niż rozwiązania oparte o kontrast.

    > Jak użyteczny jest zoom bez możliwości płynnej zmiany (z racji konstrukcji
    > porusza się niepłynnie, nie ma wajchy do regulacji)?

    Jakoś tak jest identycznie w wszelkich innych lustrzankach.
    Jak komuś trzeba profesjonalne rozwiązania w tym zakresie to jest tego
    typu sprzęt dostępny na rynku.

    > Filmowanie aparatem fotograficznym to też jest raczej patologia.
    > Dla filmów od lat są kamery doskonałe, ergonomiczne, funkcjonalnie
    > zaprojektowane.

    Kto temu przeczy?

    Osobiście kamery z pewnością nie kupię, to co oferują dzisiejsze aparaty
    mi starczy do takiej swobodnej zabawy. Może wiele innych osób również ma
    takie podejście. Takie czasy - kamery robią zdjęcia, a aparaty foto filmują.

    > Gdzie masz w jakimkolwiek aparacie funkcję kompensacji tylnego
    > oświetlenia. gdzie możesz sobie ustawić kontrast nagrywanego filmu?
    > To jest sztuka dla sztuki jedynie, tyle.
    >
    > Do filmików na YT wystarczy telefon komórkowy.

    Widzisz - niektórzy wolą deko lepszą jakość, a mimo tego nie chcą wydać
    kilkadziesiąt tysięcy na kamerę. Jak komuś to wystarcza to jego sprawa.
    Sęk w tym, że są lepsze i gorsze tryby filmowania, a ten sprawuje się póki
    co świetnie naprzeciw innym aparatom (nie kamerom).

    Co rusz jest news, że nawet profesjonaliści nagrywają filmy takim np. 5d
    MkII. Głównie dlatego, że stosunkowo nowa kamera cyfrowa z tak wielką
    matrycą to majątek. Jak widać lustrzanką się da.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564