    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Date: Wed, 06 Sep 2023 23:36:24 +0100

    in <news:udarci$8e5$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

    > ano (zdecydowanie!) nie i to z przyczyn zasadniczych. Mozesz
    > poczytac o 'filozofii" rodzinnej (a jakze :) firmy + *opinie*
    > *klientow* . Tra-ge-dia. Moze klamerke do bielizny bym kupil od
    > nich. Nic wiecej.

    ma się rozumieć zbadałem ich filozofię i wartości
    ale od jakiegoś czasu staram się nie być kontrowersyjny.

    jak komuś dobrze z ich telefonem
    cieszę się jego szczęściem.

    > moze nie z marszu oszust, chociaz cos w tym jest... W kazdym razie
    > przewalacz cudzego towaru przez granice, w pl daje swoja metke i
    > nazwe sugerujaca, ze firmuja to Niemcy/Austriacy/etc., co ma
    > sugerowac klasowy produkt :)

    od początku mnie rozbawili nazwą
    nocusz

    > nie zamawia :) kupuje w wiekszosci gotowce. Paradkos: b. czesto
    > (!) z calkiem rasowymi komponentami. Tylko, ze to trzeba umiec
    > zlozyc, dopasowac, zadbac, by _kazdy_ komponent byl rasowy, etc. A
    > poniewaz wykonawca nie dba/nie potrafi - kruger i matz rodem z pl
    > kupuja od niego gotowy chlam, daja swoja "marke", i robia kase,
    > klienci zgrzytaja zebami.

    nadal nie zmądrzeli?

    pytałem ludzi jakie słuchawki kupić bo w pracy nudno
    więc słucham jutuba

    mówili kup Apple bo poskąpisz i będziesz jęczał potem.
    no i faktycznie

    zasięg 50m

    lewa gra od 7oo do 12oo
    potem zmiana, prawa gra od 12oo do 16oo
    etui podładuje ze 3 słuchawki

    telefony odbieram, rozmówca mnie dobrze słyszy.

    działają tak jak mają działać.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego