  • 11. Data: 2014-06-10 11:02:11
    Temat: Re: Dlaczego jakis kretyn....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2014 09:56, collie pisze:

    > Gdy Twoja znajomość tematu ogranicza się tylko do "teoretycznej
    > dedukcji" przed
    > monitorem, bo nie jesteś użyszkodnikiem polskich dróg i doświadczenia z tym
    > związanego nie masz, to jesteś w stanie napisać na p.m.s każdy bzdet.

    Ach, czyli zdradziłeś przyczyny twoich bredni. Skoro już znasz swój
    problem, to może nad nim popracuj, hmm?

  • 12. Data: 2014-06-10 11:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam
    >Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr
    >za
    >mna, blyska swiarlami i trabi jak najety. I tak pzrez dobre 10
    >kilometrow.
    >O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona
    >rodzi? Dostal ostrego wyrostka?...

    a) tu jest Europa a nie Ameryka, tu nalezy jezdzic prawym pasem, lewym
    tylko krotko w celu wyprzedzania

    b) cos ci sie dymilo z samochodu, albo zapomniales na stacji telefonu,
    albo ciagnales uwiazanego psa.

    J.

  • 13. Data: 2014-06-10 11:20:28
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    A.L. wydumał(a) w news:u00dp95geljjffoda9cv8visskfqcre2tg@4ax.com :
> [...]
    > kilometrow.
    > O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona

    W Polsce przestrzega sie przepisów!
    Ostrzega Cię, że jedziesz za szybko o 4km/h co jest niezgodne z ostatnimi
    zmianami.w przepisach. Możesz kogoś zabic :]
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 14. Data: 2014-06-10 11:31:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2014 11:20, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > Ostrzega Cię, że jedziesz za szybko o 4km/h co jest niezgodne z
    > ostatnimi zmianami.w przepisach. Możesz kogoś zabic :]

    Coś w tym jest... Może to był anonimowi radiowóz i nie tyle błyskał
    światłami ile robił zdjęcia? ;->

  • 15. Data: 2014-06-10 11:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2014 11:19, J.F. pisze:

    > a) tu jest Europa a nie Ameryka, tu nalezy jezdzic prawym pasem, lewym
    > tylko krotko w celu wyprzedzania

    Ech, ty i twoja "znajomość" przepisów... W USA (i w Kanadzie)
    organizacja ruchu jest taka sama jak w kontynentalnej Europie.

    Dodatkowo trochę marwti mnie, że (wg. twojej powyższej wypowiedzi) w
    lewo skręcasz z prawego pasa...

    ATSD - czy inicjator wątku gdziekolwiek wspomniał o liczbie pasów ruchu?
    Może jakiś drobny druczek?

  • 16. Data: 2014-06-10 11:35:27
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Andrzej Lawa wydumał(a) w news:ln6j94$vup$1@node2.news.atman.pl :
    > Coś w tym jest... Może to był anonimowi radiowóz i nie tyle błyskał
    > światłami ile robił zdjęcia? ;->

    Yhmm. Zero tolerancji. Pewnie niebawem straci prawko :]
    ...a mógł jechać zgodnie z przepisami...

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2014-06-10 12:27:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.06.14 11:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, czyli zdradziłeś przyczyny twoich bredni. Skoro już znasz swój problem, to
    > może nad nim popracuj, hmm?

    Teraz już wiem, skąd te powszechne opinie o Tobie na newsach,
    sieroto po Arnoldzie Buzdyganie.

    --
    collie

  • 18. Data: 2014-06-10 13:07:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Ech, ty i twoja "znajomość" przepisów... W USA (i w Kanadzie)
    >organizacja ruchu jest taka sama jak w kontynentalnej Europie.

    Moze i taka sama, ale tam ci szeryf mandat wlepi za czesta zmiane
    pasow.
    A w Niemczech za jazde lewym pasem.

    >ATSD - czy inicjator wątku gdziekolwiek wspomniał o liczbie pasów
    >ruchu? Może jakiś drobny druczek?

    Nie. Ale musial sie jakos narazic temu z tylu, bo bez powodu by nie
    migal :-)
    No chyba ze przed policja ostrzegal :-)

    J.

  • 19. Data: 2014-06-10 13:34:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2014 13:07, J.F. pisze:

    > Moze i taka sama, ale tam ci szeryf mandat wlepi za czesta zmiane pasow.
    > A w Niemczech za jazde lewym pasem.

    Także jeśli prawy zajęty wolniejszymi? Ciekawe, opowiedz coś jeszcze ;->

    > Nie. Ale musial sie jakos narazic temu z tylu, bo bez powodu by nie
    > migal :-)

    Ależ naraził się - miał czelność być NA JEGO DRODZE.

    Dlaczego oczekujesz racjonalizmu od debili siedzących na zderzaku? Toż
    to niedorozwinięte, zakompleksione gnojki, które będą cię popędzać nawet
    jeśli na najbliższym skrzyżowaniu właśnie zapaliło się czerwone.

  • 20. Data: 2014-06-10 13:36:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2014 12:27, collie pisze:

    > Teraz już wiem, skąd te powszechne opinie o Tobie na newsach,
    > sieroto po Arnoldzie Buzdyganie.

    Do budy, psie, do budy.