eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Sun, 26 May 2024 11:59:45 -0000 (UTC)
    <v100le$rbg$8$Shrek@news.chmurka.net> <v1015a$q95$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v104le$rbg$9$Shrek@news.chmurka.net> <v106pk$iv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v106sk$rbf$5$Shrek@news.chmurka.net> <v11vio$pgg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v122jj$rf5$1$Shrek@news.chmurka.net> <v124tu$tso$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v12cdp$3ji$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <v167rh$da3$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <v17dah$f7a$2$Shrek@news.chmurka.net> <v17fgj$hnj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v182eu$f79$5$Shrek@news.chmurka.net> <v18b3n$7ha$2$Cav@news.chmurka.net>
    <v19m5n$ip6$6$Shrek@news.chmurka.net> <v19qlb$h68$2$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v22ev4$mu4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v27jd3$j98$2$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v2eocn$372$1$Cav@news.chmurka.net>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I wszystko na temat.

    > A czy tematem jest to co, uważasz na dany temat, Ty osobiście?
    > Otóż nie.

    Tak, rozmawiamy o tym co uwazamy na dany temat.
    Chyba ze ty piszesz o tym co uwaza ktos inny.
    BTW bardzo lubie jak wycinasz celne argumenty i na nie nie odpowiadasz,
    wiem wtedy ze po pierwsze trafione, po drugie ze nie moge za czesto z
    toba dyskutowac bo jest to po prostu nieoprzyjemne. Totalny brak
    szacunku.

    > Już odpisywałem na to pytanie.
    > Cofnij się do początku wątku.

    > Nie masz.
    > Nie mogłem nic wycinać, skoro nigdy nie byli klientami rynku o
    > którym mowa. Wycięcie 0 nadal daje 0, nic nie zmienia.

    > Nie musi być na siłę.
    > Auto można ładować ze zwykłego gniazdka.

    Coraz lepiej.
    Na ile km zasiegu doładuje auto jezeli przyjade o 20 i wyjezdzam o 6?
    Na 100km chociaz?

    > Ale nic nie mówiłem, że bezinwestycyjnym.

    Darmowe to darmowe. Nie ma dla mnie znaczenia czy płace 50tys + 0 przez
    x lat czy 0 na poczateki potem 500zł miesiecznie.

    > Teraz chcesz na mnie jeszcze organizację pracy przerzucić i z tego
    > powodu jakieś pretensje mieć?
    > No bez jej.

    Ja nie mam zadnych pretensji, pazuje ci tylko jak wielu osobom auto
    elektryczne nie bedzie pasowac i nie jest to wyrazem jakiegolkwiek
    hejtu a jedynie rozsadnej kalkulacji i oceny.

    > HINT: Auto firmowe to firmowe, a nie takie, którym sobie pracownik
    > do domu jeździ.

    ROTFL
    Popłynałes na maksa.

    > Już nie płacą - to raz.
    > Większość ludzie mieszka w domach - to dwa.

    Tylko 40% mieszka w domach.
    Reszta w blokach i kamienicach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,