eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Sun, 26 May 2024 11:59:44 -0000 (UTC)
    <v124tu$tso$1$Cav@news.chmurka.net> <v12cdp$3ji$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <v167rh$da3$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <v17dah$f7a$2$Shrek@news.chmurka.net> <v17fgj$hnj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v182eu$f79$5$Shrek@news.chmurka.net> <v18b3n$7ha$2$Cav@news.chmurka.net>
    <v19m5n$ip6$6$Shrek@news.chmurka.net> <v19qlb$h68$2$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v22ev4$mu4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v27jd3$j98$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v27pa2$7el$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v27tb6$7el$4$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v27uai$7el$6$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v29d6l$md4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v2eo18$373$2$Cav@news.chmurka.net>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W odróżnienieu od Ciebie mam.
    > Na forach o ev na których bywam temat jest omawiany przynajmniej
    > raz w miesiącu.

    > Nikt nie mówił, że zawsze się uda.

    Uff, no toz cały czas ci mowie ze probujesz wyciagac ogolne wnioski a
    wycinasz coraz wieksze grupy ludzi którzy twoje rozwiazania moga tylko
    skwitowac stwierdzeniem: "taaa, jasne..."

    > Głąby w rodzaju ev-hejterów zdarzają się też we wspólnotach.
    > I z radością olewają obowiązujące ich prawo, które NAKAZUJE
    > zarządcy zgodę na założenie gniazdka do 11 kW.

    Czyli wspolnota powinna dorobic odpowiednie przyłącze?
    Załózmy ze skrzykniemy sie w 10 sąsiadów.
    Przewalczymy 10 takich gniazdek powolujac sie na przepisy?
    Nie moga nam odmowic "bo sie nie da"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie