  • Data: 2010-05-15 11:09:50
    Temat: Re: Dlaczego do telewizji 3D trzeba specjalnego telewizora...
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-15 12:58, JanKo pisze:
    > Agent Cavallino nadaje:
    >
    > Dla pasjonata nie ma takiego pojęcia jak "nie warto". ;-)
    > Jednak anaglify to już dość wiekowy wynalazek. To przez nie Superman
    > nosi czerwone majtki na niebieskich spodniach. Czas już na coś nowego.

    Przez m/w tydzień testowałem system od Nvidii z monitorem Samsunga 22".
    Monitor był rozczarowaniem. W zasadzie nadawał się tylko do 3D.
    Odwzorowanie kolorów beznadziejne.

    Plusy:
    gry - super
    filmy - super

    Minusy
    filmy - brak filmów :)
    męczy się wzrok (max 2-3h oglądania)
    za wysoka cena

    Niedługo wystartuje Eurosport 3D, więc może coś się ruszy w temacie.
    Ja poczekam na spadek cen i coś do oglądania !!!