  • Data: 2010-05-20 20:11:22
    Temat: Re: Dlaczego do telewizji 3D trzeba specjalnego telewizora...
    Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:4bf513e9$0$17094$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ... aby zamykały naprzemiennie "oczy".
    > Jak ktoś umie szybko mrugać oczami to może
    > spróbować ogladać bez okularów ;-)

    Tiaaa, to troche tak jak z dekodowaniem dawnego analogowego C+ :)
    Można by jeszcze wyświetlić 2 obrazy obok siebie - jeden dla prawego oka,
    drugi dla lewego, spojrzeć zezem i mamy 3D :) tzw krzyżogląd
    tak jak tu http://www.fmix.pl/zdjecie/1113612/roza ale niespecjalnie ogląda
    sie ruchome obrazki

    Zastanawia mnie jeden aspekt - synchronizacja okularów z obrazem. Chyba
    telewizor musi wysyłac jakieś impulsy synchroniacyjne - jakiś emiter na
    podczerwień? Zwykły tego nie ma i tu jest chyba pies pogrzebany...

    MaW