  • 21. Data: 2011-11-14 23:35:43
    Temat: Re: Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    dyskusyjnych:1ikiy0waw5a62.ef1qhcnzjw0l$.dlg@40tude.
    net...

    Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie piekne
    i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?

    Nie produkuje, bo takie maja racje bytu tylko jako coraz bardziej unikatowe
    staruszki.
    Taki nowy ni w kij ni w oko... ani tym jezdzic ani trzymac jako drugie!

    Jak tylko postawie nowa chalupe (z wiekszym garazem), od razu wyszukam sobie
    jakiegos ladnego SLa na niedzielne wypady w pilotce :)

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2011-11-14 23:39:53
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    > zobacz coś pięknego i o 20 lat starszego :)
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ferra
    ri_166MM_Barchetta.JPG&filetimestamp=20080812065355

    Toż to jakiś obleniec. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 23. Data: 2011-11-14 23:43:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 21:25:28 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    > Wszystkie inne auta są przy tym potworze dupowozami dla pedałów... ;) A
    > jakie jajca trzeba mieć, żeby te ponad 400 koni odważyć się okiełznać
    > przy tak chujowym zawieszeniu... :D

    Zaraz takie mocne slowa :)

    Zawieszenie jest dobre, jak w Zuku :)

    http://www.fordmuscleforums.com/attachments/galaxie-
    pages/8054d1241484428-pics-stock-64-galaxie-rear-lea
    f-springs-64lrframe.jpg

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2011-11-14 23:45:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:56:06 +0100, Maciek napisał(a):

    > nie maja juz dzis tego przepychu i elegancji (ktora to osobnikom skazonym
    > przez niemiecka motoryzacje kojarzy sie z kiczem, burdelem i alfonsami :>
    > ).

    Mnie też się kojarzy z tanim alfonsem (bo drogi jeździłby Lincolnem). Dla
    siebie wolałbym Corvette Stingray. Albo Lincolna Continentala Mk.V

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 25. Data: 2011-11-15 00:25:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-14 22:25, Deflegmator pisze:
> [...]
    i1932807683.html

    > :) Popieram w 100%. Jak kiedyś będę młody i bogaty strzelę sobie coś
    > takiego:
    >
    > http://tinyurl.com/bmxj9gj

    I wykorzystasz jako kurnik, bo na paliwo nie będzie Cię stać. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2011-11-15 00:40:38
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Dlatego napisałem - bogaty. :)

    --
    Deflegmator

  • 27. Data: 2011-11-15 00:47:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 00:25:22 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > I wykorzystasz jako kurnik, bo na paliwo nie będzie Cię stać. :P

    Zagazuje sie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 28. Data: 2011-11-15 01:05:37
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Maciek wrote:

    > Zagazuje sie.

    To jest myśl! Najwyżej będę tankował co 30km... :)

    --
    Deflegmator

  • 29. Data: 2011-11-15 02:02:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 00:05:37 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    > To jest myśl! Najwyżej będę tankował co 30km... :)

    Bez przesady, czytalem gdzies, ze te 7- i 8-litrowe potwory zra raptem
    25-30 litrow LPG na 100 km. Wsadzisz 100-litrowy zbiornik do bagaznika i po
    sprawie :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 30. Data: 2011-11-15 09:29:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2011 21:16, Maciek pisze:

    > Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie piekne
    > i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?

> [...]

    Jest ohydny, ogromny i paliwożerny.

    Z dwojga złego chyba wolałbym SKOTa ;->