-
1. Data: 2011-11-14 11:40:18
Temat: 1.5 DCI tloki
Od: G Nowak <g...@g...com>
Witam
Dowiedzialem sie, ze w 1.5 DCI wystepowaly 2 rodzaje tlokow (ze
sworzniem 25mm i 26mm). Jestem ciekaw, czy jest pomiedzy nimi roznica,
np. w lacznej dlugosci, wadze. Moge kupic z razem korbowodem, ale boje
sie, ze cos bedzie nie tak. Mial juz ktos z tym do czynienia?
Pozdrawiam
G
-
2. Data: 2011-11-14 13:09:24
Temat: Re: 1.5 DCI tloki
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-14 11:40, G Nowak pisze:
> Witam
> Dowiedzialem sie, ze w 1.5 DCI wystepowaly 2 rodzaje tlokow (ze
> sworzniem 25mm i 26mm). Jestem ciekaw, czy jest pomiedzy nimi roznica,
> np. w lacznej dlugosci, wadze. Moge kupic z razem korbowodem, ale boje
> sie, ze cos bedzie nie tak. Mial juz ktos z tym do czynienia?
>
> Pozdrawiam
> G
Jeżeli chcesz wymienić tylko jeden tłok to lepiej tego nie rób, tłok
jest wykonany z aluminium a sworzeń zazwyczaj z czegoś cięższego a więc
cały korbowód z tokiem i sworzniem 26mm będzie cięższy o ileś tam gram a
takie niewyważenie układu może już stwarzać problem.
Niby różnica znikoma ale jak już będziesz zmieniał to wszystkie na takie
same.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
3. Data: 2011-11-14 15:25:26
Temat: Re: 1.5 DCI tloki
Od: G Nowak <g...@g...com>
> Jeżeli chcesz wymienić tylko jeden tłok to lepiej tego nie rób, tłok
> jest wykonany z aluminium a sworzeń zazwyczaj z czegoś cięższego a więc
> cały korbowód z tokiem i sworzniem 26mm będzie cięższy o ileś tam gram a
> takie niewyważenie układu może już stwarzać problem.
> Niby różnica znikoma ale jak już będziesz zmieniał to wszystkie na takie
Dzieki. Tez mam takie bawy. Sprzedawcy na allegro/ebay raczej nie
wiedza, ze sa dwa rozne modele i raczej nie sposob znalezc prawidlowe.
--
Pozdr
G