-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego deszcz/woda nie przeszkadza silnikowi?
Date: Thu, 31 May 2018 20:43:34 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 19
Message-ID: <pepfon$bs8$1@dont-email.me>
References: <pep68f$h1d$1@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 31 May 2018 18:43:35 -0000 (UTC)
Injection-Info: h2725194.stratoserver.net;
posting-host="6805abf526d5c0d05143c143b1b499af";
logging-data="12168";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18X+r191VDEcWJj/Im8K8tx"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
Cancel-Lock: sha1:1kpPQ8+QxJlYhYNm2kRSnuxjC14=
In-Reply-To: <pep68f$h1d$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632410
[ ukryj nagłówki ]
> Załóżmy, ze jadę w trakcie ulewy z dużą prędkością. Mnóstwo wody musi
> się tam dostawać. Co się z nią dzieje? Silnik raczej nie tolerowałby
> jej. Mimo to jakoś to działa.
>
wloty są tak skonstruowane, że nie wciągają deszczu bez sensu. tak jakby
ciągną od dołu go góry. powietrze - łatwo wodę trudno. to znaczy że
możesz jechać autem nawet podczas oberwania chmury. U mnie filtr jest
tak zrobiony, że ewentualna woda wykapie dołem. tyle że raczej jej tam
niema i nie było, bo filtr byłby mokry, a nie widziałem nigdy śladów wody
Znam jednak przypadek, gdy daewo nubira wjechała do dużej kałuży,
chlapnęło, zaciągnęła wodę i silnik stanął. dosłownie, nie było szans na
obrócenie wału.
ToMasz
kałuża miała ze 20cm głębokości i 5m długości, auto jechało stosunkowo
wolno. niby duża kałuża, ale jak widziałem filmy z wisbaden i łodzi - to
tam auta wręcz pływały w rzekach - a jakoś niema doniesień o masowych
awariach silników spowodowanych opadami
Następne wpisy z tego wątku
- 31.05.18 21:15 Tomasz Pyra
- 31.05.18 22:07 t-1
- 31.05.18 22:40 Zenek Kapelinder
- 31.05.18 23:19 RadoslawF
- 01.06.18 01:07 Adam
- 01.06.18 02:36 Zenek Kapelinder
- 01.06.18 18:47 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO