    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Date: Tue, 06 Jan 2015 16:39:29 +0100
    <m8fce5$681$1@node1.news.atman.pl> <m8gk0l$htc$1@mx1.internetia.pl>
    <m8gpic$16h$1@node2.news.atman.pl>
    <54abef97$0$18985$65785112@news.neostrada.pl>

    On Tue, 06 Jan 2015 15:22:14 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Daj spokój. Nie wysilaj się na drobne druczki. Ne było żadnych
    >obiektywnych czy prawnych powodów żeby zrezygnować z zasięgu orange.
    >Była tylko zwykła chęć zaoszczędzenia kasy przez operatora.
    >Co wiąże się z jednostronną zmianą warunków na jakich podpisywały
    >tysiące klientów umowy.
    >Że banda "marketingowych cfaniaczków" zabezpieczyła się na okoliczność
    >protestów prawnych nie ma wątpliwości.
    >Nie zmienia to faktu że normalny zwykły Kowalski widzi tu nieuczciwość i
    >robienie go w wała.
    >Toteż to tutaj piętnujemy i zachęcamy innych żeby nie przyzwyczajali
> [...]
    Bez przesady. Na początku był zasięg tylko Plusa i szczątkowy Play,
    potem to się zmieniało. Jeśli zmiana operatora roamingowego miała by
    wpływ na możliwość rozwiązania umowy to by było bez sensu bo z tym
    zasięgiem roamingowym trochę się zmieniało i wcale nie wiadomo czy
    niedługo znowu się coś nie zmieni. Większość użytkowników i tak ma
    telefony na automacie nawet nie patrzy ciągle w telefon na jakim jest
    zasięgu.
    Swoją drogą nawet w mvno w Polsce zdarzało się że przechodzili z
    jednego zasięgu na zasięg drugiej sieci, nie pamiętam teraz ale chyba
    chodziło o W rodzinie po rozstaniu z Rydzykiem i wcale jakoś nikt się
    nie burzył.
    Co do samej decyzji Play do ograniczenia zasięgu Orange nie mam nic bo
    to pewnie decyzja biznesowa. Wiadomo idzie się tam gdzie coś jest
    tańsze, a najtaniej wychodzi że im T zaproponował roaming.
    Jedynie niepokoi fakt że reklamują zasięg 4 sieci choć
    w rzeczywistości tak nie jest.