  • Data: 2015-01-01 19:31:02
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Jan 2015 19:16:01 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Może. Ale nie jest jedyną osobą narzekającą.

    Od wejścia play ma telefon w tej sieci i cała moja rodzina, i wcale
    nie narzekam, poza kilkoma epizodami wszystko jest ok. Przeciągnąłem
    też do play trochę znajomych i nikt nie narzeka.

    >Zdarzają. Ale jakoś specjalnie przyjaciół nie dobieram, a nie słyszałem, by
    >w innej sieci taki numer miał miejsce.

    W ogóle to dziwna sytuacja bo od bardzo dawna w play pakiety netu są z
    lejkiem, więc dziwne że mu tyle nabiło, a nawet jeśli to tylko może
    mieć do siebie pretensje bo to znaczy że nie umiał wyłączyć tego co
    trzeba w telefonie. I tak naprawdę to play ma mało z tym wspólnego.
    Większość problemów wynika z niewiedzy użytkownika niż z winy sieci.