  • 11. Data: 2016-02-29 19:17:28
    Temat: Re: Dlaczego FBI nie potrzebuje pomocy Googla
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rs"

    On 2/29/2016 12:36 PM, z wrote:

    > Też nie jestem zachwycony ale takie są fakty. Pogódź się z tym.
    > A jak nie to zostaniesz okrzyknięty niepoprawnym politycznie :-)

    badz laskaw zwrocic uwage co i jak cytujesz. jak kolwiej zgadzam sie z
    przedpisca, kimkolwiek on jest, to nie jest cytat z mojego postu.
    ---
    Też nikt nie pisał, że to twój cytat. :-)

    fakty sa takie, ze za duzo ludzi kladzie uszy po sobie, bo im media
    wcisnely strach, ze im terrorysci stana noca i kolbami w drzwi
    zalomocza. i wcale z tym nie trzeba sie godzic, ze rzady chca wymusic
    inwigilacje obywateli.
    ---
    Kiedy likwidacja tablic rejestracyjnych w samochodach ? :-)

  • 12. Data: 2016-02-29 20:27:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.02.2016 o 17:51, rs pisze:

    > no. na moja rodzine czycha caly ISIS, neo-nazisci, KKK, czy inne
    > przyglupy antyaborcyjne. na twoja tez. uwazaj.
    >
    > nie
    >
    > jasne. bo FBI zajmuje sie rekwirowaniem telefonow, przed zamachami. sa
    > inne metody podladania i zbierania informacji o podejrzanych.

    > jestem za tym, zebym mial bezpieczny telefon, zeby mi nikt do niego nie
    > zagladal z FBI wlacznie, jesli sobie tego nie zycze. dlatego ludzie
    > zakladaja nowe zbrojone drzwi i framugi i kosmiczne zamki.

    Tylko że jak Twoją córkę uwięzi gwałciciel za takimi drzwiami, raz dwa
    policja dostanie odpowiednik nakazu rewizji i drzwi (z miejszym lub
    większym hukiem) wylecą. Tyle że świat się zmienia, i te "drzwi" muszą
    otworzyć programiści.

    ToMasz

  • 13. Data: 2016-02-29 20:30:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/29/2016 2:27 PM, ToMasz wrote:

> [...]
    > policja dostanie odpowiednik nakazu rewizji i drzwi (z miejszym lub
    > większym hukiem) wylecą. Tyle że świat się zmienia, i te "drzwi" muszą

    no to niech otwieraja, niech rozwalaja jak maja nakaz. jaki problem? czy
    sugerujesz, ze ci programisci maja dostawac duplikat kluczy do tego
    mieszkania, a tym samym i do kazdego innego zaopatrzonego w podobne
    zamki? to nie na tym polega. <rs>

  • 14. Data: 2016-02-29 21:37:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-29 o 19:17, re pisze:
    > badz laskaw zwrocic uwage co i jak cytujesz. jak kolwiej zgadzam sie z
    > przedpisca, kimkolwiek on jest, to nie jest cytat z mojego postu.

    Sorry ale w tym wątku "dwuliterowcy" ;-) jakoś dziwnie cytują
    Psipadek? :-)

  • 15. Data: 2016-02-29 21:42:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-29 o 20:30, rs pisze:
> [...]
    > sugerujesz, ze ci programisci maja dostawac duplikat kluczy do tego
    > mieszkania, a tym samym i do kazdego innego zaopatrzonego w podobne

    Jak słusznie zauważył ToMasz, Świat się zmienił. Walczy się innymi
    metodami i na innych polach.
    Apple stworzyło "drzwi" których żadna broń świata nie potrafi rozwalić.
    Oprócz producenta tych drzwi.
    Chciałbyś żeby zamachowiec mógł się chować bezkarnie za takimi
    "drzwiami" a producent pokazywał "wała"?

  • 16. Data: 2016-02-29 22:02:36
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/29/2016 3:42 PM, z wrote:

> [...]
    > Oprócz producenta tych drzwi.
    > Chciałbyś żeby zamachowiec mógł się chować bezkarnie za takimi
    > "drzwiami" a producent pokazywał "wała"?

    to co propagujesz tutaj to zwykla demagogia.
    tak. niech taki zamachowiec siedzi za takimi drzwiami. jedzenie mu sie
    skonczy i bedzie po zawodach. jaki problem?

    z innej beczki. wyobraz sobie jak wrzask by tutaj podniesli haterzy
    applea, kiedy apple by sie ugial przed rzadaniami FBI: "nie dosc ze
    apple jest w ogole gowniany, to teraz jeszcze wlazi w dupe obamy."
    dwa. taki backdoor wczesniej czy pozniej wycieknie, albo zostanie
    wykorzystany przez zlodziei i inych cwaniakow. chcesz zeby twoje dane
    zostaly wykradzione z takiego telefonu, tylko dlatego, ze kiedys tam sie
    bales jakiegos potencjanego zamachowca?
    zauwaz tez, ze tu walka jest o dane, juz po czasie. zamach zostal
    dokonaany, wiec kogo chcesz ratowac.
    FBI nie chce wydac kasy na szkolenie, albo pozyskanie lepszych
    programistow, to idzie po linii najmniejszego oporu i uzywa sadu, aby
    producent obnizyl jakosc swojego produktu. to jest wolny rynek?
    na tym polega rozwoj i postep. jedni produkuka coraz lepsze
    zabezpieczenia. drudzy staraja sie je zlamac. tak bylo i tak powinno
    zostac.
    <rs>

  • 17. Data: 2016-02-29 22:05:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/29/2016 3:37 PM, z wrote:

    > Sorry ale w tym wątku "dwuliterowcy" ;-) jakoś dziwnie cytują
    > Psipadek? :-)

    to na pewno jakis spisek. <rs>

  • 18. Data: 2016-02-29 22:20:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]

    policja dostanie odpowiednik nakazu rewizji i drzwi (z miejszym lub
    większym hukiem) wylecą. Tyle że świat się zmienia, i te "drzwi" muszą
    I córkę mi tak zamkną ? Co brałeś ?

  • 19. Data: 2016-02-29 22:25:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

[...]
    Metody kryptograficzne zostały stworzone przez matematyków i wykorzystywane
    są w przeróżny sposób tworząc autentyczne zabezpieczenia a nie takie, które
    każdy zawodowy złodziej złamie.

  • 20. Data: 2016-02-29 23:51:34

    W dniu 2016-02-29 o 22:05, rs pisze:
    > to na pewno jakis spisek. <rs>