  • Data: 2011-06-06 21:41:29
    Temat: Re: Dlaczego Aparaty produkuje sie czarne?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris_Poland" isjdtk$b21$...@m...internetia.pl

    > zgubilem oslone od mojej L gdzies na zawodach quadowych
    > w calym amoku najzwyczajniej nie zauwazylem gdzie i jak odpadla i tyle ponad 100
    poszla sie ....

    Nie zawsze byłem abstynentem. Na studniówce schlałem się -- i zgubiłem
    lampę błyskową. :) Dopiero później zaczynałem oddalać się od Kościoła. ;)
    (i teraz już prawie w ogóle nie piję -- ostatni raz w czasie Wielkanocy
    2007 roku czy 2008 roku dwa kieliszki wina)

    Nie rozumiem, jak można niepostrzeżenie zgubić osłonę. :)
    Może te eLki maja czernienie jakieś doskonałe ale mimo tego.
    Gdy mi kiedyś mówiono, że osłona jest podstawą -- nie wierzyłem,
    ale kiedy zacząłem pstrykać z osłoną, zrozumiałem, że brak osłony
    to brak szans na zdjęcia pod światło, a nawet marne szanse na
    zdjęcia w silnym słońcu ogóle.

    Przecież brak osłony jest zauważalny natychmiast!!!

    > no wlasnie najlepszy jest mat, czy bialy niekonicznie moze byc odcien bieli

    Najlepszy jest czarny aksamit. Ale ma też swoje ,,zalety'' -- szybko brudzi się.

    -=-

    Wewnątrz 70-300 IS jest śliczna brązowa, błyszcząca tasiemka sygnałowa.
    (może nie tylko sygnałowa -- może i zasilająca) Bliki od niej są prześliczne. :)
    Pstrykanie pod światło tym obiektywem ma sens wątpliwy. A przeca jest to obiektyw
    raczej wąskokątny, czyli powinien być odporny na bliki.

    -=-

    Moim zdaniem warto zaufać twórcom aparatów i kupować to, co sprzedają
    bez względu na kolor i fakturę, bo najwyraźniejproducenci wiedzą, co
    robią. Jest tylko jeden problem -- cena. Tanie, amatorskie wyroby są
    najwyraźniej psute celowo (jak błyszczące wnętrza amatorskich obiektywów)
    zaś sprzęt tak zwany profesjonalny jest drogi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'