  • Data: 2011-03-23 13:20:39
    Temat: Re: Dlaczego...
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Rudziński napisał(a):
    > Cześć wszystkim
    >
    > ...ludzie robią tak złe zdjęcia towarów na sprzedaż?
    >
    > http://allegro.pl/stare-radio-lampowe-i1524866788.ht
    ml

    > Czy istnieje tak zły współczesny aparat, którym nie dałoby się zrobić
    > lepszych zdjęć przy odrobinie wysiłku?

    Raczej powinieneś zapytać:
    - Czemu ludzie często nie chcą włożyć nawet odrobiny wysiłku w to, co robią?

    Przecież tu nie aparat jest problemem, tylko jego użytkownik.
    Poza tym mam wrażenie, że akurat w tym przypadku minimalny wysiłek został jednak
    włożony: ktoś pomyślał o tym, żeby
    wyłączyć flesza. A że robił kompaktem i bez statywu, to zdjęcia wyszły poruszone.
    --
    Mirek