  • 1. Data: 2011-12-07 11:47:12
    Temat: Dla tych co placa mandaty SM bez zajakniecia
    Od: AZ <a...@g...com>

    Filmik pokazujacy fantastyczna dokladnosc pomiaru i dzialania radarow
    SM.

    http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-12-07 12:00:10
    Temat: Re: Dla tych co placa mandaty SM bez zajakniecia
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Filmik pokazujacy fantastyczna dokladnosc pomiaru i dzialania radarow
    > SM.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    No i jeszcze takie kwiatki jak:

    http://www.emil-tv.pl/sposob-na-lupienie-kierowcow-w
    -darzynie/

    "Jak możliwe, że fotoradar źle zmierzył prędkość ciężarówce? Zdaniem
    pani komendant sprawa jest oczywista. Twierdzi, że przed ciężarówką
    jechał motocyklista i to wystarczy, a fotoradar zmierzył jego prędkość."

    Ech Ci pierdoleni dawcy, winni calemu zlu na drodze ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-07 12:02:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > jechał motocyklista i to wystarczy, a fotoradar zmierzył jego prędkość."
    >
    > Ech Ci pierdoleni dawcy, winni calemu zlu na drodze ;-)

    Po chwili szukania juz wiem, ze to calkiem mozliwe:

    http://www.youtube.com/watch?v=vbCYr7aYJss

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-12-07 12:31:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Filmik pokazujacy fantastyczna dokladnosc pomiaru i dzialania radarow
    > SM.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    To niemożliwe, przecież troll Artur wyraźnie powiedział, że władza zawsze
    ma rację, a każdy mandat należy opłacić jak najszybciej!

  • 5. Data: 2011-12-07 12:41:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, to <t...@x...abc> wrote:

    > To niemożliwe, przecież troll Artur wyraźnie powiedział, że władza zawsze
    > ma rację, a każdy mandat należy opłacić jak najszybciej!

    Tez mi sie wydaje, ze to fotomontaz a jezeli nie takie przypadki to
    margines i nienalezy sie nimi przejmowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-12-07 13:14:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-07 12:31, to pisze:

    > To niemożliwe, przecież troll Artur wyraźnie powiedział, że władza zawsze
    > ma rację, a każdy mandat należy opłacić jak najszybciej!

    Drobne pomyłki systemu nie są wystarczającym powodem dla komplikowania
    i podrażania go, poprzez np. wyższe standardy dokładnościowe, dokumentacyjne itp.

    Nic się takiego nie stanie, jak od czasu do czasu zapłacisz nienależny mandat,
    czy nawet odbiorą niesłusznie prawko za punkty. Statystycznie, oczywiście.

  • 7. Data: 2011-12-07 13:18:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-07 12:31, to pisze:
    > AZ

    > To niemożliwe, przecież troll Artur wyraźnie powiedział, że władza zawsze
    > ma rację, a każdy mandat należy opłacić jak najszybciej!

    Zastanawia mnie, czemu w swym trollowaniu posuwasz się już do
    ewidentnych kłamstw. To pewnie przez te problemy z wężem ogrodowym...

  • 8. Data: 2011-12-07 13:32:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

> [...]
    > czy nawet odbiorą niesłusznie prawko za punkty. Statystycznie, oczywiście.

    Dobrze ze dodales to "statystycznie".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-12-07 14:00:36
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał

    > Nic się takiego nie stanie, jak od czasu do czasu zapłacisz nienależny mandat,
    > czy nawet odbiorą niesłusznie prawko za punkty. Statystycznie, oczywiście.

    Święte słowa. Istotna jest przecież "wypadkowa oceny bezpieczeństwa, ekonomii i
    względnej jakości pogodzenia interesów społecznych", a w ten sposób
    statystycznie gradient jej może sie nawet poprawić!
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2011-12-07 14:09:02
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.12.2011 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:

> [...]
    > czy nawet odbiorą niesłusznie prawko za punkty. Statystycznie, oczywiście.

    Idąc dalej tym tokiem rozumowania, mam prosty i skuteczny pomysł na osiągnięcie
    100% wykrywalności sprawców wszelkich przestępstw i wykroczeń. Wystarczy nałapać
    choćby z ulicy odpowiednią ilość podejrzanych i przedstawić im zarzuty.

    Tak wiem że już było.

    --
    kakmaratmaildotcom