  • Data: 2011-05-06 22:59:14
    Temat: Re: Dla prowadzšcych z telefonem w łapie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 May 2011 20:46:38 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >No cóż - Twój wybór. Ja tam nie narzekam. Mam słuchawkę SE (modelu
    >nie pamiętam), która trzyma chyba z miesiąc (gadać się z czerwoną
    >diodą da długo) i obsługuje mi już 3 telefon.

    Ale nadal dodatkowy gadzet do noszenia :-)

    >Nie lepiej przez głośniki?

    Czasem czlowiek wychodzi z auta.

    A jak moze wrzucic audio na glosniki .. moze mu niepotrzebne sluchawki
    do gadania :-)

    Pytanie bylo odnosnie mozliwosci tej sluchawki - brak A2DP nie bedzie
    przeszkadzal ? A dwa telefony naraz potrafi obsluzyc ?

    >Kto używa obecnie telefonu komórkowego bez BT?

    Niektorzy uzywaja. Teraz co prawda BT nawet w "telefonach za
    zlotowke", ale niektorzy lubia swoje stare aparaty :-)

    J.