  • 1. Data: 2013-01-25 13:10:56
    Temat: Dla odmiany coś do pooglądania
    Od: w...@g...com

    Ponieważ sam wolę fotografować i oglądać zamiast toczyć bezproduktywne dyskusje o
    sprzęcie, pikslach, profilach ICC - zapraszam do pooglądania i poczytania mojego
    bloga:

    --------> www.jacekzych.pl <---------

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2013-01-25 13:14:06
    Temat: Re: Dla odmiany coś do pooglądania
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 13:10, w...@g...com pisze:
> [...]
    sprzęcie, pikslach, profilach ICC - zapraszam do pooglądania i poczytania mojego

    Fajne.
    Trochę dynamiki w ostatnich i byłoby genialne! :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-01-25 13:37:04
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 25 Sty, 13:10, w...@g...com wrote:
    > Ponieważ sam wolę fotografować i oglądać zamiast toczyć bezproduktywne dyskusje o
    sprzęcie, pikslach, profilach ICC - zapraszam do pooglądania i poczytania mojego
    bloga:

    Nie spamuj!
    Ta grupa jest o sprzecie, oraz amerykanskim sloniu w polskiej skorze,
    i polskimi nawykami.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2013-01-25 23:54:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-25 13:10, w...@g...com pisze:
    > Ponieważ sam wolę fotografować i oglądać zamiast toczyć
    > bezproduktywne dyskusje o sprzęcie, pikslach, profilach ICC -
    > zapraszam do pooglądania i poczytania mojego bloga:

    Rozumiem, że chciałeś powiedzieć, że żadna techniczna wiedza nie jest
    potrzebna do tego aby potrafić robić takie zdjęcia jak Twoje? :-) Żadne
    informacje na temat technik fotografowania itp też nie? Czyli "bierz
    swojego smartfona i rób zdjęcia" ?

    Marek

  • 5. Data: 2013-01-26 05:45:11
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, January 25, 2013 7:10:56 AM UTC-5, w...@g...com wrote:
> [...]
    sprzęcie, pikslach, profilach ICC - zapraszam do pooglądania i poczytania mojego

    "Ulubiony fotografik:
    Lenie Riefenstahl, Helmut Newton, James Nachtwey, Joe McNally".
    ----------
    Oni nigdy nie byli fotografikami, tylko fotografami.
    Fotografik, to wynalazek jedynie Polski, nie wystepujacy
    chyba nigdzie indziej na swiecie.

    Lenie Riefenstahl - As a photographer, too she soon gained
    the world's elite after the war. Photo reportages about
    her stay with the Nuba were first published in the magazines

    Helmut Newton - (born Helmut Neustädter; 31 October 1920 - 23 January 2004)
    was a German-Australian photographer.

    James Nachtwey - (born March 14, 1948[1]) is an American photojournalist
    and war photographer.

    Joe McNally - (1952--[1]) is an American photographer who has been shooting for the
    National Geographic Society since 1987

    Slon

  • 6. Data: 2013-01-26 10:24:16
    Od: w...@g...com

    A ja będę ich wyróżniał piszac "fotografik". I co mi zrobisz jak mnie zlapiesz? Hehe
    - naprawdę myślisz, ze to ma fundamentalne znaczenie dla sprawy? Heh :)

  • 7. Data: 2013-01-26 10:28:38
    Od: w...@g...com

    Rozumiesz to, co chciałeś zrozumieć :) powiedziałem, ze wole poogladac niż gadać :)
    ni mniej, ni wiecej :) co do smartfona jak pogrzebiesz glebiej na mojej stronie - tez
    znajdziesz kilka obrazkow wyjetych z iphonea :) bo co to za różnica czym?
    Najwazniejsze chyba, żeby w ogóle fotografować :)

    ------> www.jacekzych.pl <------

  • 8. Data: 2013-01-26 10:42:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 10:24, w...@g...com pisze:
    > A ja będę ich wyróżniał piszac "fotografik".

    To nikt Cię nie będzie czytał.
    Ja, na przykład, fotografem nazwać się nie mogę, ale fotografikiem - jak
    najbardziej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-01-26 10:47:22
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 10:42, $heikh el $hah pisze:

    > To nikt Cię nie będzie czytał.
    > Ja, na przykład, fotografem nazwać się nie mogę, ale fotografikiem - jak
    > najbardziej.

    PS - Sony HX1 i Photoshop CS6.

    --

  • 10. Data: 2013-01-26 11:11:18
    Od: w...@g...com

    To niech nie czytaja. :) W końcu nie o czytanie tu idzie :)