  • 1. Data: 2011-01-19 19:32:54
    Temat: Dla miłośników zabytków
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Atrakcja dla miłośników starych komputerów, a zwłaszcza Commodore.
    Magnetofon nówka sztuka nie śmigana :)
    http://sklep.monster.pl/MAGNETOFON-COMMODORE-CBM-64-
    128%284,41499,2013%29.aspx
    Zeby nie było, nie mam nic wspólnego z w/w sklepem!
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 2. Data: 2011-01-19 19:47:10
    Temat: Re: Dla miłośników zabytków
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Po co kolega to tutaj zapodaje ? Po pierwsze NTG, po drugie takich rzeczy na
    Allegro cała kupa jest...

  • 3. Data: 2011-01-20 10:13:17
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 19 Jan 2011 20:32:54 +0100,
    wowa <w...@g...pl> screamed:
> [...]
    > http://sklep.monster.pl/MAGNETOFON-COMMODORE-CBM-64-
    128%284,41499,2013%29.aspx
    > Zeby nie było, nie mam nic wspólnego z w/w sklepem!

    Nie ta cena za tak popularny sprzęt. Pełno tego wszędzie za dużo
    mniejsze pieniądze.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 11:12:54 user up 12688 days, 23:07, 1 user, load average: 0.09, 0.89, 0.54 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.