  • 1. Data: 2011-01-18 19:58:38
    Temat: programator seprog
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu widział gdzieś opis jak zrobić adapter do układów GAL do
    programatora SEPROG WG-Electronics? pytałem u źródła, nie ma i nie ma
    schematu i nie damy i nie ma i już...

  • 2. Data: 2011-01-18 20:17:58
    Temat: Re: programator seprog
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    identifikator: 20040501 przemówił ludzkim głosem:

    > czy Ktoś tu widział gdzieś opis jak zrobić adapter do układów GAL do
    > programatora SEPROG WG-Electronics? pytałem u źródła, nie ma i nie ma
    > schematu i nie damy i nie ma i już...

    A tobie znowu google się popsuły?

    http://obrazki.elektroda.net/20_1271706939.gif

  • 3. Data: 2011-01-19 09:02:06
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A tobie znowu google się popsuły?
    >
    > http://obrazki.elektroda.net/20_1271706939.gif

    no nie wiem jakim cudem Ty to znalazłeś, mi wczoraj elektroda pokazywała
    "Prace konserwacyjne"...