  • 21. Data: 2009-12-30 17:13:36
    Temat: Re: Dla kolekcjonerów
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > 87 % gospodyń z Gdańska nie widzi różnicy między jednym a drugim. I
    > nie widzi żadnego związku między tym, że ani w książkach, ani w
    > informacjach telefonicznych nie może znaleźć numeru swojej psiapsiółki
    > z dzieciństwa, a tym, że to ona sama nie wypełniła stosownego kwitu i
    > nie odesłała do operatora.

    95% gospodyń w ogóle nie wie, co to jest ksssiążka telefoniczni nie ma
    żadnej potrzeby z takiego dzieła korzystać.

    W sprawach biznesowych numer bierze się z gógla, a w prywatnych nie
    szuka się numeru po kssiążkach,nie te czasy.

    MJ

  • 22. Data: 2009-12-30 20:24:55
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > telefonicznych nie może znaleźć numeru swojej psiapsiółki z dzieciństwa, a
    > tym, że to ona sama nie wypełniła stosownego kwitu i nie odesłała do

    No to chyba dobrze jest. Gospodyni zainteresuje się i będzie wiedziała.

    > W związku z powyższym optuję za rozwiązaniem opt-out :-) Czyli trzeba się
    > wypisać (a nie zapisać) do spisu telefonów.

    Tak wygląda odpowiedź operatora GSM na SMS'owe spamowanie tj by się wypisać
    z czegoś do czego się nigdy nie wpisywało

  • 23. Data: 2009-12-30 20:27:02
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl>

    A wracając do rzeczy- ponownie pozwalam sobie zapytać, czy ktoś nabył
    płytkę i czy jest do "dotłoczenie" OSA z sierpnia czy co innego ?

    --

    wiwany, nie wiem

    Ale ... wygląda, że jeszcze musiałbym po ludziach chodzić co te płytki już
    mają by do mnie nie dzwonili. Takie mądre inaczej jest to domyślne
    udostępnianie.

  • 24. Data: 2009-12-30 20:29:16
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Z tego też powodu świadomie nie wybrałem się kupić GazWyba. Będę miał na
    > jedną oranżadę więcej.
    > Wolę mieć coś, co przyniesie mi korzyść. Mam spisy z 2007, wystarczy.

    > Otóż to, jak zawsze było od lat.

    No to jak się wypisać z tej książki na cd ??? Informuję, że dopiero
    usłyszałem o jej istnieniu. Wstrzymają nakład czy jak ?

  • 25. Data: 2009-12-30 20:50:43
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > No to jak się wypisać z tej książki na cd ??? Informuję, że dopiero
    > usłyszałem o jej istnieniu. Wstrzymają nakład czy jak ?

    A z papierowej się wypiszesz?

    --
    Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
    lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!

  • 26. Data: 2009-12-30 23:03:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    m.edu.pl
    *op23* napisał(-a):

    > Tak wygląda odpowiedź operatora GSM na SMS'owe spamowanie tj by się
    > wypisać z czegoś do czego się nigdy nie wpisywało

    tylko, że jest "subtelna" różnica w znalezieniu się w ksiące telefonicznej a
    w spisie opa GSM do spamowania SMS-ami

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2009-12-31 01:27:19
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    > Ktoś już nabył ?
    Tak.

    > Czy ta płyta to po prostu dotłoczony OSA z sierpnia, czy jakiś inny
    > spis wydany poza "ustawowym tepsianym" ?
    Raczej inny spis. Pliki mają następującą datę utworzenia:
    indywidualni.tp - 10.12.2009 - wielkość pliku 40.6 MB
    instytucje.tp - 15.12.2009 - 171 MB
    A co do zawartości to nie mogę nic powiedzieć, bo u mnie na Windows 7
    przy uruchamianiu wywala błąd: Instrukcja spod 0x00403ec2 odwołuję się
    do pamięci pod adresem 0x014b20b4. Pamięć nie może być read i następnie:
    Runtime error 216 at 00403EC2

    Jakby ktoś chciał ją pobrać to mogę wystawić na Rapidshare lub
    Megaupload.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 28. Data: 2009-12-31 03:49:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mark napisał:

> [...]
    > przy uruchamianiu wywala błąd: Instrukcja spod 0x00403ec2 odwołuję się
    > do pamięci pod adresem 0x014b20b4. Pamięć nie może być read i następnie:

    Naprawdę takie rzeczy pisze? Że "pamięć nie może być read"? Jak odwołam
    się do pamięci pod odpowiednim adresem, to wiem, że tak kiedyś bywało.
    Ponadto czasem "dysk nie jest być dostępny" albo że "urzywane są elementy
    zarządzania". Ale sądziłem, że w Windows 7 to już naprawili.

    Jarek

    --
    Idą tytani
    Na świat zesłani

  • 29. Data: 2009-12-31 07:38:07
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

    > Zainteresowania ? Raczej lenistwa. Poprzednią i ww regulację- tj.
    > domyślnej zgody uznaję za społecznie korzystniejszą.

    Jakie korzyści odniesie "społeczeństwo" ze znalezienia mojego numeru
    telefonu w książce papierowej lub elektronicznej? Proszę o konkretny
    przykład.

    Przemek

  • 30. Data: 2009-12-31 09:41:11
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > A z papierowej się wypiszesz?

    Jakiej znowu papierowej ? Czy ja pisałem gdziekolwiek, że chcę być w
    papierowej ?