  • Data: 2010-01-01 13:43:53
    Temat: Re: Dla kolekcjonerów
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Jan 2010 13:12:44 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Tego nie wiem. Ale skoro ktoś całymi latami aż tak olewa poprawianie
    >błędów odnalezionych w oprogramowaniu, to ostrożność każe mi zakładać,

    Ale to nie jest blad w oprogramowaniu :-) tylko w tlumaczeniu

    >że te komunikaty mogą się pojawiać na przykład w przypadku wzrostu
    >temperatury procesora.

    Te komunikaty sie pojawiaja [tzn powinny] jesli np program usiluje
    czytac pamiec mu nieprzydzielona. Dobrze napisany program tego nie
    robi, to i komunikaty sie nie pojawiaja.

    I na dobra sprawe nawet nie wiadomo czy to blad w tlumaczeniu, bo
    pewne rzeczy nie powinny byc tlumaczone - potem sie dowiesz ze np
    'niedozwolny adres w instrukcji "w"' .
    Jak tlumacz przetlumaczy instrukcje 'out' to juz mozna tylko zgadywac.

    J.