  • Data: 2010-01-02 14:59:27
    Temat: Re: Dla kolekcjonerów
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hhfpmu$28t$1@news.onet.pl...

    > Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, a co do częsci drugiej, to głosuję
    > "za" wszystkimi czterema łapami.

    Ja tez widzę mam pecha , 19 listopada podpisałem umowę z TP o usłudze zwanej
    telefon stacjonarny i wyraźnie zastrzegłem numer telefonu. Parę dni później
    gościu jakiś nosił książki telefoniczne i zakupiłem. Mało mnie szlag nie
    trafił ,oczywiście byłem umieszczony w książce telefonicznej i jakieś głupie
    telefony dostawałem, czy jest Marian.Ochoczo odpowiadam, ze właśnie wyszedł
    i się wyłączałem.Na e-mail ze skarga do TP jakaś pani zadzwoniła i cos mi
    opowiadała, ze oni nie wiedza dlaczego jest mój numer i tak dalej.Dla mnie
    to proste, ja zawarłem umowę z TP i nie upoważniłem TP do kolportacji moich
    danych, a ta kobitka odsyła mnie do firmy wydającej książki , pali chyba
    jakieś dragi i głupoty opowiada .Jutro wyśle protest do GIODO,do UKE i
    ciekawe co to da ...