    From: noy <j...@k...mati.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Date: Sun, 01 May 2011 18:14:48 +0200

    Dlatego że nie każdy chce być robiony na comiesięczny abonament np taki
    Polsat ma 3 mln abonentów z tego większość płaci 10 zł miesięcznie za
    darmowe programy których nie dało się odebrać na zwykłej antenie i 2 mln x
    10 zł jest 20 baniek za nic co miesiąc. Poza tym wejdź proszę na wyniki
    oglądalności kanałów i zobaczysz ze 85% ludzi ogląda TVP1,2 Polsat i TVN
    Nawet moi rodzice płacąc 160 zł za cyfrę i tak jak ich odwiedzam to zawsze
    TVN lub TVP leci.

    Zaważacie że muxy są tez szansą na nowych graczy na rynku. Bo póki co
    skutecznie blokuję się konkurencję

    Jak będzie co najmniej 30 kanałów jak u naszych sąsiadów to wiele osób
    oleje płatny dostęp do TV. Tym bardziej że nawet posiadając full wypas
    pakiet i tak czasami nie ma co oglądać. Mnie ostatnio wiatr obrócił satke
    i już 2 tydzień nie ma czasu wejść na dach trochę brakuje mi kilka
    programów np TOP GEAR ale jakoś nic się nie dzieję i wiem że mogę te
    programy obejrzeć FTA w wersji oryginalnej lub ewentualnie w sieci.