  • Data: 2017-07-10 15:45:34
    Temat: Re: Discovery SC - wymiękłem...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-10 o 15:07, p...@g...pl pisze:

    > A tak przy okazji, nie kojarzysz może jak ten program się nazywa? Chętnie bym się
    pobawił. Próbowałem samemu stroić na ucho, po dwóch dniach walki się poddałem i
    zestroiłem do pianina cyfrowego ;) Jest chyba nawet nieźle, ale jeszcze nie da się
    definitywnie ocenić, bo pianino ma zdemontowane tłumiki i uderzenie jednego dźwięku
    wzbudza wszystkie struny.

    Działo się 15 lat temu.
    Jest jedno miejsce w domu, gdzie może leżeć wydruk całej instrukcji na
    podstawie której pisałem mu swój opis.
    Poszukam - jak tam jest to będę wiedział, jak nie ma to nie będę wiedział.
    P.G.