    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Direct PCB printing
    Date: Sun, 14 Nov 2010 16:41:48 +0100

    > Przy dzisiejszych cenach płytek dwustronnych z metalizacją
    > przelotek i sitodrukiem opłaca się komuś w ogóle tym bawić w domu?

    IMHO to nie kwestia opłacalności, bo porządną płytkę trzeba zamówić (jak się
    chce mieć metalizację chociażby),
    ale - czasu. Jeśli robię coś prostego (ale nie koniecznie aż 3 oporniki na
    krzyż...), to fajnie by było mieć płytkę szybciutko,
    bez marnowania czasu.

    Tyle, że ta walka z tuszami (poza tym Durablite chyba są jakieś drogawe
    absurdalnie...), specjalnym przygotowaniem płytek (jakieś podgrzewanie itp)
    to jest zniechęcające...
    Widziałem gdzieś próbę przerobiania drukarki laserowej na "PCB" - jakiś tam
    nawet chyba efekt był... Może raczej w tą stroną trzeba by iść...
    Tyle, że to zapewne też proste nie będzie (de facto pewnie trzeba by raczej
    małą maszynkę zbudować, niż po prostu przerobić drukarkę...).