  • 41. Data: 2017-03-09 22:20:34
    Temat: Re: Diesle i smog
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 14:18, Poldek pisze:
    > Proponuję abyś wziął szauf, wpiął jeden koniec w rurę wydechową swojego
    > diesla, a drugi koniec wsadź do kabiny i zapierdalaj.

    Po pierwsze: szlauch nie szlauf.
    Po drugie: nawet wóz drabiniasty zabije swojego "szofera", jeśli każesz
    mu oddychać jedynie pierdem napędzającego wóz konia.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2017-03-10 09:31:01
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Raczej nie będzie zakazu. Chyba że unia nakaże, a wtedy logika to z tym
    > nic wspólnego mieć nie będzie.
    >
    > Shrek

    Slonce Wroclawia juz dawno mial taki plan. Jesli w najblizszych wyborach nie
    wywioza go na taczkach, to na pewno bedzie zakaz. Tyle ze tutaj w zaleznosci
    od wieku samochodu. Tak ze nowiutki diesel wjedzie, a 20 latni z LPG trujacy
    mniej niz najbardziej wypasiony diesel juz nie.
    link do artykulu :
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/zdjecia/93850
    29,dutkiewicz-zamknijmy-centrum-dla-starszych-aut,16
    981274,id,t,zid.html

  • 43. Data: 2017-03-10 09:54:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 20:38, J.F. pisze:

    > Chcesz im powiedziec, ze cos robisz.
    > Wiec patrzysz sie na samochod, na komin, na podworko i mowisz ze
    > ograniczysz diesle, albo ze ograniczysz spalanie wegla.
    >
    > Albo jestes doswiadczonym politykiem i mowisz, ze podejmiesz szeroko
    > zakrojone dzialania.

    Od razu działania. Prowadzisz analizy i ekspertyzy - ma to tą zaletę, że
    nic niepopularnego nie zrobisz, a jeszcze zarobisz - przecież takie
    analizy to nie są tanie rzeczy.

    > I smieci - ogrzewania smieciami nikt nie popiera :-)

    Kiedy akurat elektorat popiera - nawet czynem. Jak na początku zaczałem
    jeździć trasy w zimę, to myślałem że coś mi się pali w samochodzie.
    Nawet maskę otworzyłem, zeby rzucić okiem, czy jakieś stare liście
    gdzieś na czymś gorącym nei leżą. Dopiero potem zauwazyłem, że zamochód
    mi się zawsze "pali" po przejeździe przez wioskę;)

    > No ale widzisz - zaczelo sie w Berlinie.
    > Przeciez nie dlatego, ze zachodnim zaczely trabanty smierdziec :-)

    Niemce to inny naród. Jak im władza powie tak zrobią. Ostatnio też
    widać, ale to już offtop się robi.

    Shrek

  • 44. Data: 2017-03-10 09:55:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2017 o 09:31, miumiu pisze:

> [...]
    > link do artykulu :
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/zdjecia/93850
    29,dutkiewicz-zamknijmy-centrum-dla-starszych-aut,16

    Pożyjemy zobaczymy, zresztą zdaje się pis zadba, żeby społeczeństwo nie
    dokonywało toakich nieodpowiedzialnych wyborów.

    Shrek

  • 45. Data: 2017-03-10 10:59:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Od razu działania. Prowadzisz analizy i ekspertyzy - ma to tą zaletę,
    >że nic niepopularnego nie zrobisz, a jeszcze zarobisz - przecież
    >takie analizy to nie są tanie rzeczy.

    Po 8 latach jednak wyborcy zauwaza, ze analizi, ekspertyzy, a jak
    smierdzalo, tak smierdzi :-)

    >Kiedy akurat elektorat popiera - nawet czynem.

    Czynem popiera, ale sie nie przyzna :-)

    >Niemce to inny naród. Jak im władza powie tak zrobią. Ostatnio też
    >widać, ale to już offtop się robi.

    A co widac ?
    Bo imo - od 45 im mocno przeszlo ...

    J.

  • 46. Data: 2017-03-10 11:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >Slonce Wroclawia juz dawno mial taki plan. Jesli w najblizszych
    >wyborach nie wywioza go na taczkach, to na pewno bedzie zakaz.

    A raczej wybiora ... chyba, ze PIS ograniczy kadencje, albo w senatory
    pojdzie,

> [...]
    >link do artykulu :
    >http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/zdjecia/9385
    029,dutkiewicz-zamknijmy-centrum-dla-starszych-aut,1

    Tylko ze wroclawski "magistrat" mial wiele ciekawych pomyslow, z
    ktorych na szczescie niewiele wyszlo.
    I nie wiem - nasz wodz jest pionierem tych zmian, czy hamulcowym - na
    pokaz sie cos powie, a potem nie zrobi ..

    J.

  • 47. Data: 2017-03-10 11:18:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2017 o 10:59, J.F. pisze:

    > Po 8 latach jednak wyborcy zauwaza, ze analizi, ekspertyzy, a jak
    > smierdzalo, tak smierdzi :-)

    Po ośmiu latach to albo i tak przegrają wybory, albo po prosu wyborów
    już nie będzie i zdanie elektoratu będą mieli w dupie.

    > Czynem popiera, ale sie nie przyzna :-)

    No więc jak im zabronisz, to się nie przyzna, ale na ciebie nie zagłosuje;)

    Nieważne - robiłby się za duży offtop.

    Shrek

  • 48. Data: 2017-03-10 12:10:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Po ośmiu latach to albo i tak przegrają wybory,

    "i tak" przegraja, bo ch* rzadza :-)

    >No więc jak im zabronisz, to się nie przyzna, ale na ciebie nie
    >zagłosuje;)

    Dlatego nie bede zabranial, tylko bede mowil ze stad cale zlo :-)

    >Nieważne - robiłby się za duży offtop.

    No to na autostradach nie widac ani grzecznej jazdy 110 czy 120 tam
    gdzie takie ograniczenie, ani 130 w miejscach gdzie rzad nie nakazuje,
    ale zaleca itp :-)

    J.

  • 49. Data: 2017-03-10 12:30:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2017 o 12:10, J.F. pisze:

    Dobra - generalnie offtop się zrobił i na politykę zeszło.

    Shrek

  • 50. Data: 2017-03-10 19:21:36
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 09 Mar 2017 20:58:32 +0100, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Sam się zdziwiłem, ale nie każdy kopci. Mój HDI mimo, że ma już ponad
    >250kkm przebiegu, rury wydechu w środku ma lśniące.

    Chciałbym to zobaczyć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06