    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesle i smog
    Date: Fri, 10 Mar 2017 09:54:10 +0100
    <o9peom$m2s$1@node2.news.atman.pl> <o9qsa1$pmo$1@node1.news.atman.pl>
    <o9qsro$ga$1@node2.news.atman.pl> <o9qu35$rev$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o9r2bc$vjr$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <o9r4vv$87e$2@node2.news.atman.pl> <o9rrf8$pe3$2@node1.news.atman.pl>
    <58c191d3$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9s46h$ke3$12@node1.news.atman.pl>
    <58c19e0a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9s7q4$ke3$15@node1.news.atman.pl>
    <58c1a459$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9s8qh$ke4$1@node1.news.atman.pl>
    <58c1af39$0$645$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 09.03.2017 o 20:38, J.F. pisze:

    > Chcesz im powiedziec, ze cos robisz.
    > Wiec patrzysz sie na samochod, na komin, na podworko i mowisz ze
    > ograniczysz diesle, albo ze ograniczysz spalanie wegla.
    >
    > Albo jestes doswiadczonym politykiem i mowisz, ze podejmiesz szeroko
    > zakrojone dzialania.

    Od razu działania. Prowadzisz analizy i ekspertyzy - ma to tą zaletę, że
    nic niepopularnego nie zrobisz, a jeszcze zarobisz - przecież takie
    analizy to nie są tanie rzeczy.

    > I smieci - ogrzewania smieciami nikt nie popiera :-)

    Kiedy akurat elektorat popiera - nawet czynem. Jak na początku zaczałem
    jeździć trasy w zimę, to myślałem że coś mi się pali w samochodzie.
    Nawet maskę otworzyłem, zeby rzucić okiem, czy jakieś stare liście
    gdzieś na czymś gorącym nei leżą. Dopiero potem zauwazyłem, że zamochód
    mi się zawsze "pali" po przejeździe przez wioskę;)

    > No ale widzisz - zaczelo sie w Berlinie.
    > Przeciez nie dlatego, ze zachodnim zaczely trabanty smierdziec :-)

    Niemce to inny naród. Jak im władza powie tak zrobią. Ostatnio też
    widać, ale to już offtop się robi.

    Shrek