-
31. Data: 2023-03-22 16:44:53
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 22.03.2023 o 15:05, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Przy silnikach o zapłonie iskrowym nie ma problemu.
Jest problem - jakieś zjeby chcą zakazać, bo im podobno z rury śmierdzi
na całe miasto.
--
Shrek
Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
32. Data: 2023-03-22 21:21:37
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: K <...@l...com>
On 22/03/2023 14:05, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello K,
>
> Wednesday, March 22, 2023, 2:25:24 PM, you wrote:
>
>>>> w sprawie niemozliwych do
>>>> spelnienia norm Euro
>>> Buahahah. Tak, tak, niemożliwych,
>>> bo nie pozwalają już truć ludzi
>>> jak to się działo od 120 lat.
>> Ale o co chodzi, normy wymyslane przez urzednikow byly mozliwe do
>> spelnienia przez producentow czy nie? Obcinasz zdanie w polowie
>> generujac sobie nowa rzeczywistosc w glowie i nie bardzo wiadomo o co
>> chodzi.
>
> Przy silnikach o zapłonie iskrowym nie ma problemu. Problem stanowią
> diesle. Praca na zubożonej mieszance generuje tlenki azotu.
> Zaawansowane filtrowanie podwyższa CO2/km. Powszechne wycinanie
> filtrów pogarsza problemy.
>
Ale ja tego nie neguje. Pewnie i za pomoca kolejnego filtra, adblue,
recyrkulacji mozna zejsc do jakiegos wymyslonego przez urzednika poziomu
tylko, ze to sie nie bedzie nikomu oprocz producenta oplacalo. Tak wiec,
gwozdziem do trumny spalinowych bylo slepe akceptowanie przez
producentow kolejnych norm euro, ktorych praktycznie nie mozna bylo
spelnic. Teraz Niemcy sie obudzili, bo z elektrykami nie jest tak
kolorowo jak to ich psychofani rysuja. Szefostwo Mazdy tez widzi problem.
-
33. Data: 2023-03-26 13:39:39
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello K,
Wednesday, March 22, 2023, 9:21:37 PM, you wrote:
>>>>> w sprawie niemozliwych do
>>>>> spelnienia norm Euro
>>>> Buahahah. Tak, tak, niemożliwych,
>>>> bo nie pozwalają już truć ludzi
>>>> jak to się działo od 120 lat.
>>> Ale o co chodzi, normy wymyslane przez urzednikow byly mozliwe do
>>> spelnienia przez producentow czy nie? Obcinasz zdanie w polowie
>>> generujac sobie nowa rzeczywistosc w glowie i nie bardzo wiadomo o co
>>> chodzi.
>> Przy silnikach o zapłonie iskrowym nie ma problemu. Problem stanowią
>> diesle. Praca na zubożonej mieszance generuje tlenki azotu.
>> Zaawansowane filtrowanie podwyższa CO2/km. Powszechne wycinanie
>> filtrów pogarsza problemy.
> Ale ja tego nie neguje. Pewnie i za pomoca kolejnego filtra, adblue,
> recyrkulacji mozna zejsc do jakiegos wymyslonego przez urzednika poziomu
> tylko, ze to sie nie bedzie nikomu oprocz producenta oplacalo. Tak wiec,
> gwozdziem do trumny spalinowych bylo slepe akceptowanie przez
> producentow kolejnych norm euro, ktorych praktycznie nie mozna bylo
> spelnic.
Ale trzeba je spełniać. To dla naszego zdrowia! Naprawdę nie
przeszkadza Ci, jak idziesz przez miasto o w twarz buchają chmury
czarnych spalin ze starych diesli? Przecież to morderstwo na raty!
> Teraz Niemcy sie obudzili, bo z elektrykami nie jest tak
> kolorowo jak to ich psychofani rysuja. Szefostwo Mazdy tez widzi problem.
Psychofani? Ja tam z tęsknotą czekam na jakiś mały, tani elektryczny
samochód na zakupy. Na duży też się nie obrażę - mi tam przerwa po 300
km jazdy nie przeszkadza. Nie jeżdżę elektrykami, bo mnie na nie nie
stać. I tyle. To nie oznacza, że jestem psychofanem spaliniaków. Ot,
czysta ekonomia mnie dopadła.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
34. Data: 2023-03-27 15:33:01
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Sun, 26 Mar 2023 13:39:39 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello K,
> Wednesday, March 22, 2023, 9:21:37 PM, you wrote:
>>>>>> w sprawie niemozliwych do
>>>>>> spelnienia norm Euro
>>>>> Buahahah. Tak, tak, niemożliwych,
>>>>> bo nie pozwalają już truć ludzi
>>>>> jak to się działo od 120 lat.
>>>> Ale o co chodzi, normy wymyslane przez urzednikow byly mozliwe do
>>>> spelnienia przez producentow czy nie? Obcinasz zdanie w polowie
>>>> generujac sobie nowa rzeczywistosc w glowie i nie bardzo wiadomo o co
>>>> chodzi.
>>> Przy silnikach o zapłonie iskrowym nie ma problemu. Problem stanowią
>>> diesle. Praca na zubożonej mieszance generuje tlenki azotu.
>>> Zaawansowane filtrowanie podwyższa CO2/km. Powszechne wycinanie
>>> filtrów pogarsza problemy.
>> Ale ja tego nie neguje. Pewnie i za pomoca kolejnego filtra, adblue,
>> recyrkulacji mozna zejsc do jakiegos wymyslonego przez urzednika poziomu
>> tylko, ze to sie nie bedzie nikomu oprocz producenta oplacalo. Tak wiec,
>> gwozdziem do trumny spalinowych bylo slepe akceptowanie przez
>> producentow kolejnych norm euro, ktorych praktycznie nie mozna bylo
>> spelnic.
>
> Ale trzeba je spełniać. To dla naszego zdrowia! Naprawdę nie
> przeszkadza Ci, jak idziesz przez miasto o w twarz buchają chmury
> czarnych spalin ze starych diesli? Przecież to morderstwo na raty!
Ale nie dmuchaja.
To sie skonczylo dawno temu, teraz jakies "czyste diesle", euro
costam, katalizator, DPF - a i tak chcą ich zakazac.
No i chyba, ze nie chcą, bo bedzie "diesel free zone", a naprawde -
do Euro 3, a Euro 4 bylo obowiazkowe od 2005.
No owszem - czasem widuje kopcącego diesla, czasem mój kopci, bo
wypala DPF...
>> Teraz Niemcy sie obudzili, bo z elektrykami nie jest tak
>> kolorowo jak to ich psychofani rysuja. Szefostwo Mazdy tez widzi problem.
>
> Psychofani? Ja tam z tęsknotą czekam na jakiś mały, tani elektryczny
> samochód na zakupy. Na duży też się nie obrażę - mi tam przerwa po 300
> km jazdy nie przeszkadza. Nie jeżdżę elektrykami, bo mnie na nie nie
> stać. I tyle. To nie oznacza, że jestem psychofanem spaliniaków. Ot,
> czysta ekonomia mnie dopadła.
A jeszcze mysle jak tu dojechac do Austrii czy Chorwacji w jeden dzien
:-)
Ale jeszcze pare lat ... i moze mi sie odechce :-(
J.
-
35. Data: 2023-03-27 18:28:03
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Wed, 22 Mar 2023 13:25:24 +0000, K
> Ale o co chodzi, normy wymyslane przez urzednikow byly
> mozliwe do spelnienia przez producentow czy nie?
Nie były możliwe, bo silniki spalinowe to gruz technologiczny.
Od zawsze tak było, i tylko fakt że urzednicy byli przekupieni,
patrz etylina, można było nimi truć ludzi. Teraz się skończyło
przyzwolenie na trucie ludzi i nagle wielki jęk.
> Obcinasz zdanie w polowie generujac sobie nowa rzeczywistosc
> w glowie i nie bardzo wiadomo o co chodzi.
Obcinam tam, do czego się konkretnie odnoszę.
Swoją rzeczywistość to ty masz, ruski trollu spalinowy.
--
Pozdor
Myjk
-
36. Data: 2023-03-27 18:33:04
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Wed, 22 Mar 2023 20:21:37 +0000, K
> Ale ja tego nie neguje. Pewnie i za pomoca kolejnego filtra, adblue,
> recyrkulacji mozna zejsc do jakiegos wymyslonego przez urzednika poziomu
> tylko, ze to sie nie bedzie nikomu oprocz producenta oplacalo.
Akurat właśnie producentowi się to najmniej opłaca, dzwońcu.
> Tak wiec, gwozdziem do trumny spalinowych bylo slepe akceptowanie przez
> producentow kolejnych norm euro, ktorych praktycznie nie mozna bylo
> spelnic.
Buahaha. No tak, ponad 100 lat trucia ludzi kompletnie bez żadnych
norm to zdecydowanie za mało. Jak już się lekarze skapczyli jak
samochody trują, to rozwleczenie wprowadzania norm na 30 lat to
też mało i wcale nie było to ułożone na rękę koncernom paliwowym
i samochodowym...
> Teraz Niemcy sie obudzili, bo z elektrykami nie jest tak
> kolorowo jak to ich psychofani rysuja.
Albo po prostu ktoś znowu dostał w łapę od koncernów paliwowych
czy spalinowych (chociaż w sumie to na jedno wychodzi).
> Szefostwo Mazdy tez widzi problem.
No jak szefostwo Mazdy widzi problem, to musi coś w tym być!
Buehehe
--
Pozdor
Myjk
-
37. Data: 2023-03-28 07:17:59
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
W dniu 26.03.2023 o 13:39, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Teraz Niemcy sie obudzili, bo z elektrykami nie jest tak
>> kolorowo jak to ich psychofani rysuja. Szefostwo Mazdy tez widzi problem.
> Psychofani? Ja tam z tęsknotą czekam na jakiś mały, tani elektryczny
> samochód na zakupy. Na duży też się nie obrażę - mi tam przerwa po 300
> km jazdy nie przeszkadza.
No tylko, żeby nie było tak jak w tej relacji z trasy do Cannes na FB -
19 ładowań na 3000 km trasy.
Tego by nawet Cavalliono nie wytrzymał się obawiam - ja na pewno.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
38. Data: 2023-03-28 07:40:53
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 28-03-2023 o 07:17, Mirek Ptak pisze:
> No tylko, żeby nie było tak jak w tej relacji z trasy do Cannes na FB -
> 19 ładowań na 3000 km trasy.
Przecież nie napisali, że MUSIELI się tyle razy zatrzymywać.
Może Daniel Grzyb z nimi jechał - on lubi zwiedzać ładowarki, ciśnie na
maksa, a potem ładuje co 100-150 km.
Stajesz częściej, ale na krócej - taka taktyka.
> Tego by nawet Cavalliono nie wytrzymał się obawiam
Już bym chyba wolał za tirem jechać, żeby zminimalizować ilość postojów.
Ale na 3 kkm, kilkanaście ładowań to minimum.
Noclegi mogą tutaj pomóc - bo naładujesz się na nich na maksa, więc
następnego dnia masz 100% w baterii i możesz pojechać dłużej bez ładowania.
ICE też jeździłem w te okolice z minimum jednam noclegiem, teraz
pojechałbym pewnie z dwoma, bo bardziej leniwy jestem.
Więc bev niewiele zmienia, 1000 km dziennie, ładowanie na noclegu, plus
ze 2 doładowania każdego dnia - do przeżycia.
-
39. Data: 2023-03-28 08:58:24
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Mirek,
Tuesday, March 28, 2023, 7:17:59 AM, you wrote:
> W dniu 26.03.2023 o 13:39, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>> Teraz Niemcy sie obudzili, bo z elektrykami nie jest tak
>>> kolorowo jak to ich psychofani rysuja. Szefostwo Mazdy tez widzi problem.
>> Psychofani? Ja tam z tęsknotą czekam na jakiś mały, tani elektryczny
>> samochód na zakupy. Na duży też się nie obrażę - mi tam przerwa po 300
>> km jazdy nie przeszkadza.
> No tylko, żeby nie było tak jak w tej relacji z trasy do Cannes na FB -
> 19 ładowań na 3000 km trasy.
> Tego by nawet Cavalliono nie wytrzymał się obawiam - ja na pewno.
Ale to chyba na własne życzenie autorów - ID.4 ma 77 kWh - ponad 500 km
zasięgu. Przy szybszej jeździe powinno spokojnie starczać na 300 km.
Czyli chyba zapierdalali bez sensu.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
40. Data: 2023-03-28 10:14:25
Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 28.03.2023 o 07:40, Cavallino pisze:
> Już bym chyba wolał za tirem jechać, żeby zminimalizować ilość postojów.
NMSP
PLONK Kapelusz .:WARNING!:.
--
LordBluzg(R)??
<<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>