eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacjiRe: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
  • Data: 2020-09-15 17:22:44
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2020-09-15 10:28, K wrote:
    [...]
    > Poza tym, np w UK podatek drogowy uzalezniony od emisji spalin jest
    > wyzszy na benzyniaki niz na diesle. Co bys wybral, turbo benzyne z
    > podatkiem ?200 rocznie czy blue eco green super turbo efficient diesla z
    > podatkiem ?30 za rok? (kolezanka ma takiego hyundaia i30 1.8d z 2013)
    Turbo diesel czy turbo benzyna? Wybór jest chyba oczywisty. :-D A tak
    poważniej to o ile ten dizel jest droższy w zakupie od porównywalnej
    benzyny i po ilu latach niższy o 170 GBP podatek to zamortyzuje? 15? 20?
    :-D A eksploatacja (DPF-y, koła dwumasowe czy inne dizlowskie pierdoły)
    o ile droższa? A na dodatek jeśli taki dizel będzie ujeżdzany na
    krótkich dystansach (kilka km z rana i po połudnu do/z roboty) to
    ,,legendarne" niższe spalanie dizla można między legendy włożyć bo wielce
    prawdopodobne, że będzie palił więcej niż porównywalna benzyna.


    > Nie wiem jak w USA, moze tam tez sa tego typu rozwiazania.Tam osobówkami w dizlu to
    chyba tylko jakieś lamusy jeżdżą. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: