eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgateRe: Dieselgate
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate
    Date: Sat, 5 Jan 2019 10:19:01 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <q0q0an$77o$1@dont-email.me>
    References: <a...@g...com>
    <q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
    <q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
    <q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
    <q0l5bf$jtt$2@dont-email.me> <v299x4leu829$.dlg@myjk.org>
    <q0m0n2$9ep$1@dont-email.me> <10ngq5vjmv0fo$.dlg@myjk.org>
    <q0o7km$dsa$1@dont-email.me> <q0olei$q05$2@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 5 Jan 2019 10:19:03 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="964c1a8dd38d96822f1d25107386a584"; logging-data="7416";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/dAVDImNrVwpBTqNQZX1uP"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    Cancel-Lock: sha1:J9imUEfNW18SYRRBNxwXXlZL1LI=
    In-Reply-To: <q0olei$q05$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647505
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.01.2019 o 22:07, Cavallino pisze:
    >>> Wolnossak sobie już taniej radzi niż diesel.
    >>
    >> mam wolnossaka 1.6 o nieznanej mi mocy i pali to ponad 10, diesel o
    >> podobnej budowie 7.
    >
    > Ale już na trasie i w przypadku SUV-a - benzyniak potrafi spalić mniej
    > niż diesel.
    > Np. taki benzynowy QQ 1.6 turbo palił średnio 7,5 l na ekspresówce przy
    > 130-140, a ani Duster ani Sportage z turbodieslami nie mieściły się w
    > takich granicach przy takich prędkościach, albo z trudem.

    wychodzi na to że te turbo benzyny oszczędniejsze są, a ja zrażony do
    starych konstrukcji takiej nie kupiłem.
    A co do prędkości 130-140 - tu już sporą rolę odgrywa opór powietrza,
    szczególnie mocno odczuwałem to w Scudo / Vito - w Scudo (z dodatowym
    oporem w postaci bagażnika dachowego) każde +10km/h powyżej 120 to był
    litr więcej spalania na 100km...

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: