-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate
Date: Sat, 5 Jan 2019 10:19:01 +0000
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 22
Message-ID: <q0q0an$77o$1@dont-email.me>
References: <a...@g...com>
<q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
<q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
<q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
<q0l5bf$jtt$2@dont-email.me> <v299x4leu829$.dlg@myjk.org>
<q0m0n2$9ep$1@dont-email.me> <10ngq5vjmv0fo$.dlg@myjk.org>
<q0o7km$dsa$1@dont-email.me> <q0olei$q05$2@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 5 Jan 2019 10:19:03 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
posting-host="964c1a8dd38d96822f1d25107386a584"; logging-data="7416";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/dAVDImNrVwpBTqNQZX1uP"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
Cancel-Lock: sha1:J9imUEfNW18SYRRBNxwXXlZL1LI=
In-Reply-To: <q0olei$q05$2@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647505
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.01.2019 o 22:07, Cavallino pisze:
>>> Wolnossak sobie już taniej radzi niż diesel.
>>
>> mam wolnossaka 1.6 o nieznanej mi mocy i pali to ponad 10, diesel o
>> podobnej budowie 7.
>
> Ale już na trasie i w przypadku SUV-a - benzyniak potrafi spalić mniej
> niż diesel.
> Np. taki benzynowy QQ 1.6 turbo palił średnio 7,5 l na ekspresówce przy
> 130-140, a ani Duster ani Sportage z turbodieslami nie mieściły się w
> takich granicach przy takich prędkościach, albo z trudem.
wychodzi na to że te turbo benzyny oszczędniejsze są, a ja zrażony do
starych konstrukcji takiej nie kupiłem.
A co do prędkości 130-140 - tu już sporą rolę odgrywa opór powietrza,
szczególnie mocno odczuwałem to w Scudo / Vito - w Scudo (z dodatowym
oporem w postaci bagażnika dachowego) każde +10km/h powyżej 120 to był
litr więcej spalania na 100km...
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.19 11:58 Myjk
- 05.01.19 12:03 Myjk
- 05.01.19 12:32 Janusz
- 05.01.19 12:48 cyklista
- 05.01.19 15:41 Cavallino
- 05.01.19 19:54 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu