-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Dieselgate
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
<q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
<q0ivon$5do$1@dont-email.me>
Date: Wed, 2 Jan 2019 21:51:11 +0100
Message-ID: <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 83.31.135.126
X-Trace: 1546462268 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 83.31.135.126:10171
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1980
X-Received-Body-CRC: 4056657271
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647315
[ ukryj nagłówki ]Wed, 2 Jan 2019 18:26:22 +0000, ddddddddddddd
> nie wiem jak tam Mazda, ale niektóre marki zaczęły uciekać od diesli
> kilka lat temu, w warsztacie efekt mógł się pojawić teraz. Mógł się
> wziąć za VAG'a, tam robotę by miał nadal :)
Mazda akurat jako jedna z ostatnich rezygnuje z ICE. Dopier teraz coś
zaczynają przebąkiwać o swoim pierwszym EV. Wcześniej marnowali energię na
wankla, a nawet wankla z wodorem. :P
> to ile ta turbobenzyna pali?
Niewiele więcej niż porównywalnej wielkości turbodiesel. Do tego teraz
jeszcze benzyna tańsza o ponad 20 groszy na litrze w tym naszym
dieslogrodzie. :P
> przecież napisałem że muła nie chcę ;)
> (właśnie dlatego jedynym sensownym PHEV dla mnie jest 330e)
Każdemu wg potrzeb. Ja tam wolę ciszę na 98% jazdy niż te 2 sek. więcej do
setki wykorzystywane od święta.
> to tak jak ja do nudnej benzyny ;)
Przejedź się turbobenzyną to zmienisz zdanie. Przecież to od dołu znacznie
lepiej ciągnie niż diesel, nie warczy i nie telepie kabiną. :P
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.19 21:54 Myjk
- 02.01.19 22:35 ToMasz
- 02.01.19 22:49 Myjk
- 02.01.19 22:54 Myjk
- 02.01.19 23:14 ToMasz
- 03.01.19 10:12 Mateusz Viste
- 03.01.19 15:11 ddddddddddddd
- 03.01.19 15:13 ddddddddddddd
- 03.01.19 16:36 J.F.
- 03.01.19 19:45 Myjk
- 03.01.19 20:55 Mateusz Viste
- 03.01.19 23:00 ddddddddddddd
- 04.01.19 08:39 Myjk
- 04.01.19 19:11 ddddddddddddd
- 04.01.19 20:03 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=