  • 41. Data: 2010-10-23 19:49:44
    Temat: Re: Diesel zima
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    news:i9q5q4$35n$1@node1.news.atman.pl...

    > 1. AKUMULATOR !
    > 2. ŚWIECE !
    > 3. DENATURAT !
    > 4. FILTRY !

    Denaturat?
    Mi bez tego pali jak złoto. Paliwo z Auchan.

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 42. Data: 2010-10-23 19:54:19
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał
    >
    > No coz - VW mial kiedys symptomatyczna reklame - czym dojezdza do pracy
    > operator plugu snieznego ?
    > Co przy okazji uzmyslawia ze srednia zima [to znaczy do -30] oba rodzaje
    > sobie zasadniczo radza :-)
    >
    > Mialem kiedy dobrze wyregulowany i dobrze wyczuty gaznik, to przy -15
    > benzyna zapala w ulamku sekundy - podziw budzila, bo rozrusznik nawet
    > jeknac nie zdazyl a silnik juz palil :-)
    >
    > Ale przy wiekszych mrozach juz nie bylo tak dobrze.

    -30 stopni i Meganka benzyna 1.6 8V 90KM multiwtrysk odpaliła bez problemów.
    Teraz klekot, ale mniej niż jakieś -26 stopni nie było na jego kadencji u
    mnie. Odpalał bez problemów.

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 43. Data: 2010-10-25 12:01:37
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Po nocce na -35 (bieszczady) ta suka paliła na dotyk ... benzyniaki umierały ...

    jaaasne. przy -35 przeciętny, sprawny benzynowiec ze sprawnym akumulatorem pali od
    dotyku
    więc nie wymyślaj. A co do tego TDSa to może nagrasz filmik jak odpalasz przy -35? bo

    ponieżej -25 to ciężko pali nawet klekot "nówka z salonu", nie mówię ze nie odpala,
    ale na
    pewno nie jest to "na dotyk"

  • 44. Data: 2010-10-25 12:06:18
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Użytkownik "Grzegorz Prędki"

    > Nie wiem czy to reguła czy przypadek, ale ubiegłą zimę lałem tylko gold na statoil
    i nigdy
    > nie miałem problemu z uruchomieniem autka. Auto "pod chmurą", również żadnych
    dodatków.

    ja też nie wiem czy to przypadek, ale zeszłej zimy właśnie "gold" zamarzł mi w
    plastikowym
    baniaczku na paliwo stojącym na podłodze w samochodzie - tzn. w paliwie pływała
    wielka
    bryła lodu (1/4 objętości).

  • 45. Data: 2010-10-25 12:28:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-25, komar <k...@1...cc> wrote:

> [...]
    bo
    > ponieżej -25 to ciężko pali nawet klekot "nówka z salonu", nie mówię ze nie odpala,

    To jakieś tandetne te dzisiejsze diesle, mój przy -28 ciężko, ale
    odpalał. Tyle, że z padniętymi czterema wtryskami z pięciu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 46. Data: 2010-10-25 12:37:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > To jakieś tandetne te dzisiejsze diesle, mój przy -28 ciężko, ale
    > odpalał. Tyle, że z padniętymi czterema wtryskami z pięciu.

    To jeszcze nic, moj benzyniak odpalal przy -47, troche ciezko bo swiece i
    kable zaplonowe byly akurat wyjete, ale dal rade!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-10-25 12:49:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-25, kamil <k...@s...com> wrote:

    > To jeszcze nic, moj benzyniak odpalal przy -47, troche ciezko bo swiece i
    > kable zaplonowe byly akurat wyjete, ale dal rade!

    Jasne.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2010-10-25 14:23:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Jasne.

    No dobra, tylko trzy swiece byly wyjete. Ale czwarta nie miala kabla WN.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-10-25 14:47:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

  • 50. Data: 2010-10-25 14:57:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-25, kamil <k...@s...com> wrote:

    > No dobra, tylko trzy swiece byly wyjete. Ale czwarta nie miala kabla WN.

    Ale oczywiście odróżniasz lejące wtryski w dieslu od braku świecy w
    silniku benzynowym?

    Krzysiek Kiełczewski