  • 11. Data: 2011-11-27 13:13:58
    Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 12:10:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Masz podpompować ręczną pompką aż wypchnie całe powietrze i poleci strumień
    > paliwa (nie krople).
    > Wtedy dopiero kręć rozrusznikiem, żeby pompa wtryskowa dociągnęła paliwo z
    > filtra do wtrysków.

    Mowisz o pompowaniu z odkreconym odpowietrznikiem na korpusie pompy, tak?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2011-11-27 13:16:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 13:13:58 +0100, Maciek napisał(a):

    > Mowisz o pompowaniu z odkreconym odpowietrznikiem na korpusie pompy, tak?

    tak

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 13. Data: 2011-11-27 13:18:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 12:16:51 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]

    OK, dzieki, sprobuje i tej metody. Na razie zalalem cholernika penetratorem
    do gwintow, bo ewidentnie nie byl nigdy ruszany i sie zapiekl.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2011-11-27 15:37:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-27 12:26, Waldek Godel pisze:

    > Jakby to powiedzieć - wtryski mają naturalne "odpowietrzenie", i to
    > podwójne.
    > Dać duży, naładowany akumulator i pokręcić, bez odkręcania. Jak na filtrze
    > albo przed nim jest pompka, to pomóc pompie wtryskowej.

    ROTFL :P
    Nie sluchaj waldka.
    Popusc przewody i pokrec silnikiem, jak zacznie leciec paliwo to
    przykrec przewody i odpal.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2011-11-27 21:15:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 27.11.2011 13:18, Maciek pisze:

    > OK, dzieki, sprobuje i tej metody. Na razie zalalem cholernika penetratorem
    > do gwintow, bo ewidentnie nie byl nigdy ruszany i sie zapiekl.

    Tak sobie myślę, masz 2 węże z paliwem. jednym płynie paliwo z baku,
    drugim wraca. weź no zdejmij ten powrotny, wsadź go do butelki, i
    sprawdź czy z niego cieknie paliwo. Przynajmniej będziesz wiedział jak
    bardzo nie działa i czy naprawy idą w dobrym kierunku.

    ToMasz

  • 16. Data: 2011-11-28 07:13:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy z niego cieknie paliwo. Przynajmniej będziesz wiedział jak bardzo nie
    > działa i czy naprawy idą w dobrym kierunku.

    No i czy węże idą w dobrym kierunku :). Przy okazji - raz tak miałem że na
    butelce chodził a na paliwie z baku nie. Winna okazała się siatka w baku
    która była zabrudzona parafiną (zima była).

  • 17. Data: 2011-11-28 07:28:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    ?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2011-11-28 07:30:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 07:13:21 +0100, Agent napisał(a):

    > No i czy węże idą w dobrym kierunku :).

    Wezy nie ruszam, bo gady jadowite.

    >Przy okazji - raz tak miałem że na
    > butelce chodził a na paliwie z baku nie. Winna okazała się siatka w baku
    > która była zabrudzona parafiną (zima była).

    W baku jeszcze gorzej, tam jest SMOK :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2011-11-28 07:35:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 12:16:51 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > tak

    Udalo sie, ale co sie nameczylem, to moje.

    W klebach dymu pan diesel raczyl wreszcie odpalic i (odpukac w
    nieszpachlowane), klekocze sobie zwawo.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 20. Data: 2011-11-28 09:44:02
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-11-27 09:58, Maciek pisze:

    > Zmienilem filtr paliwa w swoim antycznym dieslu 4c90 i nie moge dziada
    > odpalic. Odpowietrzylem uklad na filtrze, gdzie jeszcze odpowietrzac - na
    > pompie wtryskowej, na samych wtryskach?

    ja tam zawsze w takich sytuacjach po barbarzyńsku brałem auto na hol i na IV biegu
    przeciągałem samochód pareset metrów. Zawsze pomagało i nigdy nic się nie stało mimo
    biadolenia holującego, że to na pewno pompa się zatrze, katalizator zapcha (bez
    paliwa :)
    ) i innych czarnych wizji.

    k.