-
21. Data: 2011-11-28 10:56:16
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 28 Nov 2011 09:44:02 +0100, komar napisał(a):
> ja tam zawsze w takich sytuacjach po barbarzyńsku brałem auto na hol i na IV biegu
> przeciągałem samochód pareset metrów. Zawsze pomagało i nigdy nic się nie stało
mimo
> biadolenia holującego, że to na pewno pompa się zatrze, katalizator zapcha (bez
paliwa :)
> ) i innych czarnych wizji.
No ale w przypadku ciezkiego kloca i duze silnika rozrzad naprawde moze sie
obrazic za cos takiego...
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
22. Data: 2011-11-28 10:57:59
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-28, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
>> ja tam zawsze w takich sytuacjach po barbarzyńsku brałem auto na hol i na IV biegu
>> przeciągałem samochód pareset metrów. Zawsze pomagało i nigdy nic się nie stało
mimo
>> biadolenia holującego, że to na pewno pompa się zatrze, katalizator zapcha (bez
paliwa :)
>> ) i innych czarnych wizji.
>
> No ale w przypadku ciezkiego kloca i duze silnika rozrzad naprawde moze sie
> obrazic za cos takiego...
>
Ale niby czemu? Przeciez ma smarowanie jak przy pracujacym silniku.
--
Artur
ZZR 1200
-
23. Data: 2011-11-28 11:25:04
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 28 Nov 2011 09:57:59 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> Ale niby czemu? Przeciez ma smarowanie jak przy pracujacym silniku.
Jak pasek ma smarowanie to juz chyba zasadniczo mu wszystko jedno :)
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
24. Data: 2011-11-28 11:28:06
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-28, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
>> Ale niby czemu? Przeciez ma smarowanie jak przy pracujacym silniku.
>
> Jak pasek ma smarowanie to juz chyba zasadniczo mu wszystko jedno :)
>
Rozwiniesz? Skad rozrzad wie, ze jest pedzony przez pracujacy silnik czy
silnik napedzany z kol?
--
Artur
ZZR 1200
-
25. Data: 2011-11-28 11:49:48
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-11-28 07:28, Maciek pisze:
> Dnia Sun, 27 Nov 2011 15:37:06 +0100, Karolek napisał(a):
>
> > ROTFL :P
>
> ?
>
Czego nie zrozumiales?
--
Karolek
-
26. Data: 2011-11-28 12:05:40
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 28 Nov 2011 11:49:48 +0100, Karolek napisał(a):
(...)
Co Cie tak rozbawilo w tamtym opisie.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
27. Data: 2011-11-28 12:16:15
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:28:06 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> Rozwiniesz? Skad rozrzad wie, ze jest pedzony przez pracujacy silnik czy
> silnik napedzany z kol?
PODOBNO, podkreslam, ze to jest opinia wyczytana, chodzi o roznice sily -
rozrusznik ma stosunkowo niewielki moment, ktory jest tak dobrany, zeby w
miare delikatnie zakrecic silnikiem, a szarpniecie przez rozpedzona mase
samochodu jest duzo bardziej gwaltowne.
Ile w tym prawdy - nie wiem, ale jakies przypadki problemow z rozrzadem
przy odpalaniu "na zaciag" musialy byc, skoro powszechnie jest to odradzane
i to nie tylko w polskiem Internecie ((wlasnie rzucilem okiem - wyszukaj
np. "push start car timing belt").
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
28. Data: 2011-11-28 12:21:46
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-28, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:28:06 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
>
>> Rozwiniesz? Skad rozrzad wie, ze jest pedzony przez pracujacy silnik czy
>> silnik napedzany z kol?
>
> PODOBNO, podkreslam, ze to jest opinia wyczytana, chodzi o roznice sily -
> rozrusznik ma stosunkowo niewielki moment, ktory jest tak dobrany, zeby w
> miare delikatnie zakrecic silnikiem, a szarpniecie przez rozpedzona mase
> samochodu jest duzo bardziej gwaltowne.
>
> Ile w tym prawdy - nie wiem, ale jakies przypadki problemow z rozrzadem
> przy odpalaniu "na zaciag" musialy byc, skoro powszechnie jest to odradzane
> i to nie tylko w polskiem Internecie ((wlasnie rzucilem okiem - wyszukaj
> np. "push start car timing belt").
>
Bo to trzeba umiec a nie rozpedzic sie i strzelac ze sprzegla. Rozpedzic
sie do 20 km/h, wrzucic odpowiedni bieg na ktorym predkosc silnika
bedzie w okolicy obrotow biegu jalowego i powoli puscic sprzeglo. A
pozniej to juz tak mozna jechac i jechac bez obawy o rozrzad.
--
Artur
ZZR 1200
-
29. Data: 2011-11-28 12:29:34
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 28 Nov 2011 11:21:46 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
(...)
Byc moze. Mnie sie do tej pory udawalo, a odpalalem na pych rozne
samochody. Jakos intuicyjnie wiedzialem, zeby nie strzelac ze sprzegla :)
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
30. Data: 2011-11-28 12:48:10
Temat: Re: Diesel nie odpala po zmianie filtra paliwa
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-11-28 12:05, Maciek pisze:
> Dnia Mon, 28 Nov 2011 11:49:48 +0100, Karolek napisał(a):
>
> (...)
>
> Co Cie tak rozbawilo w tamtym opisie.
>
>
Waldkowe glupoty.
--
Karolek