-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel nie odpala od -10
Date: Fri, 10 Feb 2012 09:49:41 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 61
Message-ID: <jh2ln5$q8q$1@inews.gazeta.pl>
References: <jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328863781 26906 178.73.50.125 (10 Feb 2012 08:49:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2012 08:49:41 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: samsung_1
X-Antivirus: avast! (VPS 120209-3, 09.02.2012), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433261
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
news:jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl...
>
> Witam wszystkich
>
> Nissan Almera 2.0 diesel rok 1995 - aktualnie stał się niemiecki autem das
> szrot ;)
>
> Zeszłej zimy odpalał ładnie nawet przy -15 czy ile tam było. Rok temu
> kupiłem też nowy akumulator 74Ah.
> W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak
> po nocy gdzie temp. spadała do -10 - rano dupa, kręciłem, kręciłem aż aku
> odmówiło współpracy. Podładowałem aku, dolałem skydda do paliwa i na
> następny dzień to samo - biały dym z rury taki śmierdzący (na pewno nie
> słodkawy więc to nie płyn chłodzący). Pomyślałem, że zamarzło paliwo i
> parafina się zrobiła. Zaciągnąłem auto do ojca do garażu. Postał niecały
> jeden dzień i po trudach odpalił - odpalał zdecydowanie lepij, bo było
> słychać że zaczyna kręcić i jakby że paliwo dochodzi. Dolałem paliwa na
> Orlenie oraz znowu skydda według proporcji. Auto do wieczora normalnie
> jeździło i odpalało kilka raz a temp. była chyba -8. Wróciłem do domu o
> 23 i jeszcze go pogrzałem. Rano niestety znowu to samo. Jak kręcę to zero
> reakcji jakby paliwo nie dochodziło tylko kręcił rozrusznik i od czasu do
> czasu parsknie białym dymem z rury, śmierdzącym powiedzmy spalenizną czy
> jakoś tak. Świecę sprawdziłem tak, że kabel do plusa aku (klemę
> oczywiście odpiąłem) i do świecy i każda iskrzy. Jeżeli to byłby filtr,
> to chyba po tej wizycie w garażu i późniejszym jeżdżeniu coś by się
> działo - czy źle myślę? Na jesień jakoś robiłem przegląd wtrysków etc i
> wyszło, że to już stary silnik i ciśnienie na jednym cylindrze nie trzyma
> (mogę coś źle pisać za co przepraszam - nie znam się kompletnie na tym i
> z głowy piszę) - znalazłem kartę od mechanika i mam tak:
> cvs sprężanie
> 1 - 32
> 2 - 26
> 3 - 33
> 4 - 30
> czy to może być przyczyną, że silnik już po prostu wiekowy i odchodzi na
> emeryturę więc dlatego nie pali przy takim mrozie? Chcę się zorientować,
> bo nie chce mi się ciągnąć go znowu do garażu żeby sobie pół dnia
> pojeździć, tym bardziej, że dziś z rana u mnie -17 ;)
> Od razu napiszę, że szukałem w google ale nie mogę nic sensownego znaleźć
> a jest tego dużo, poza tym przyznam też, że się za dobrze w tym nie
> orientuję, stąd mój post. Z góry dziękuje za ewentualne sugestie.
>
>
Na drugim cylindrze trochę za niskie ciśnienie, ale na 3 pozostałych
powinien odpalić. Przyczyną mogą być zużyte wtryski (kto je sprawdzał),
uszkodzona pompa wtryskowa albo rozregulowany moment wtrysku paliwa. W
zależności od stopnia rozregulowania jest tak, że niby normalnie zapala, ale
poniżej pewnej temperatury odmawia współpracy.
--
Pozdrawiam,
yabba
> --
> xbartx
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.12 09:56 Kamil 'Model
- 10.02.12 10:01 Czarek Daniluk
- 10.02.12 10:05 Gom
- 10.02.12 10:26 Agent
- 10.02.12 11:26 xbartx
- 10.02.12 11:28 xbartx
- 10.02.12 11:30 xbartx
- 10.02.12 11:32 xbartx
- 10.02.12 12:36 Kamil 'Model
- 10.02.12 12:55 Agent
- 10.02.12 13:41 kogutek
- 10.02.12 13:46 Gom
- 10.02.12 14:07 Agent
- 10.02.12 14:27 kogutek
- 10.02.12 14:49 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=