-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
<5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<qnpfkb$qle$1$Cav@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <qnpfkb$qle$1$Cav@news.chmurka.net>
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
Date: Fri, 11 Oct 2019 11:03:39 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <5da0461a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.151.193
X-Trace: 1570784794 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 83.26.151.193:59459
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663667
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qnpfkb$qle$1$C...@n...chmurka.net...
W dniu 11-10-2019 o 10:34, J.F. pisze:
>>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
>>>> sie przydalo.
>
>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie
>>> elastyczności.
>
>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ...
>Dlaczego nie? Raz na próbę można...
Raz mozna, ale czemu wymagac podawania czasu przyspieszenia na tym
biegu :-)
Hm, pojedzie? Bedzie mial gdzies 1000-1300 obrotow, ten dieslek akurat
juz od 1500 przyzwoicie ciagnie ...
Moze i po plaskim da rade :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.19 11:33 Cavallino
- 11.10.19 11:52 J.F.
- 11.10.19 12:06 Cavallino
- 11.10.19 17:23 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 17:28 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 17:31 Cavallino
- 11.10.19 17:38 Cavallino
- 11.10.19 17:49 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 17:51 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 18:19 Cavallino
- 11.10.19 18:21 Cavallino
- 11.10.19 18:26 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 20:33 t-1
- 12.10.19 11:26 Myjk
- 12.10.19 12:19 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka